All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Professional readiness of primary school teachers in the field of solution of risk behavior and possibilities of its prevention in the Moravian-Silesian Region II PSYCHOLOGICAL ASPECTS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801QVS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801QVS - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/47813059:19510/17:A0000037

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Profesní připravenost učitelů základních škol v oblasti řešení rizikového chování a možnosti jeho prevence v Moravskoslezském kraji II. Psychologické aspekty.

  • Original language description

    Publikace je věnována problematice současné školy, především významu osobnosti pedagoga v životě žáků a roli třídního učitele. První kapitola je zaměřena na žáka v období dětství a dospívání, druhá kapitola se věnuje osobnosti učitele, jeho roli, autoritě učitele, sociálním dovednostem i schopnosti sebereflexe. Poslední část teoretické části je již konkretizována na pedagogickou realitu školní třídy, roli třídního učitele, třídnímu klimatu, vztahům mezi žáky, učitelem a žáky, vztahu mezi třídním učitelem a rodiči. Součástí publikace je prezentace výsledků výzkumného šetření, které proběhlo v rámci projektu řešeného v letech 2016-2017. Jednalo se o projekt RRC/08/2016 Profesní připravenost učitelů ZŠ v oblasti rizikového chování a jeho prevence v Moravskoslezském kraji, který byl podpořen v rámci dotačního titulu Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2016.

  • Czech name

    Profesní připravenost učitelů základních škol v oblasti řešení rizikového chování a možnosti jeho prevence v Moravskoslezském kraji II. Psychologické aspekty.

  • Czech description

    Publikace je věnována problematice současné školy, především významu osobnosti pedagoga v životě žáků a roli třídního učitele. První kapitola je zaměřena na žáka v období dětství a dospívání, druhá kapitola se věnuje osobnosti učitele, jeho roli, autoritě učitele, sociálním dovednostem i schopnosti sebereflexe. Poslední část teoretické části je již konkretizována na pedagogickou realitu školní třídy, roli třídního učitele, třídnímu klimatu, vztahům mezi žáky, učitelem a žáky, vztahu mezi třídním učitelem a rodiči. Součástí publikace je prezentace výsledků výzkumného šetření, které proběhlo v rámci projektu řešeného v letech 2016-2017. Jednalo se o projekt RRC/08/2016 Profesní připravenost učitelů ZŠ v oblasti rizikového chování a jeho prevence v Moravskoslezském kraji, který byl podpořen v rámci dotačního titulu Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2016.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50100 - Psychology and cognitive sciences

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7510-236-2

  • Number of pages

    190

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • UT code for WoS book