Reflection unified entrance exams for Secondary Schools
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901VOT" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901VOT - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reflexe jednotné přijímací zkoušky na střední školy s maturitou
Original language description
Článek informuje o realizaci plošného testování žáků v České republice v rámci jednotné přijímací zkoušky (dále JPZk) na studium na střední škole zakončení maturitní zkouškou, které se podrobují žáci 9. tříd základních škol. Text popisuje, analyzuje a hodnotí vybrané výstupy kvalitativně orientovaného průzkumu zaměřeného na zjištění názorů na význam a průběh JPZk v roce 2018 v Moravskoslezském kraji, a to ze dvou pohledů: z pohledu žáků 9. tříd ZŠ jako účastníků zkoušky a ředitelů středních škol, které využívají výsledků JPZk.
Czech name
Reflexe jednotné přijímací zkoušky na střední školy s maturitou
Czech description
Článek informuje o realizaci plošného testování žáků v České republice v rámci jednotné přijímací zkoušky (dále JPZk) na studium na střední škole zakončení maturitní zkouškou, které se podrobují žáci 9. tříd základních škol. Text popisuje, analyzuje a hodnotí vybrané výstupy kvalitativně orientovaného průzkumu zaměřeného na zjištění názorů na význam a průběh JPZk v roce 2018 v Moravskoslezském kraji, a to ze dvou pohledů: z pohledu žáků 9. tříd ZŠ jako účastníků zkoušky a ředitelů středních škol, které využívají výsledků JPZk.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Podpora rozvoje diagnostických kompetencí učitelů
ISBN
978-83-63873-40-0
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
16
Pages from-to
265-280
Publisher name
GRUPA TOMANI
Place of publication
Krakow
Event location
Katowice
Event date
Sep 27, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—