CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2302AOQ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2302AOQ - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://library.iated.org/view/KLUBAL2021CAT" target="_blank" >https://library.iated.org/view/KLUBAL2021CAT</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.0850" target="_blank" >10.21125/edulearn.2021.0850</a>
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL
Original language description
Model SAMR (Substitution, Augmentation, Modification, Redefinition) popisuje postupnou integraci technologií a její dopad na vzdělávací cíle ve čtyřech fázích. V tomto příspěvku jsme se zaměřili na analýzu jednotlivých etap modelu SAMR s ohledem na využívání technologií žáky a učiteli v distančním vzdělávání. Hlavní oblastí analýzy byly webové aplikace, které jsou multiplatformní a umožňují jejich využití na různých typech zařízení. Webové aplikace jsme zařadili do jednotlivých etap modelu SAMR. Pro analýzu byla použita statistická data škol, které v době krize COVID využívaly výukové nástroje Google. Výzkumný vzorek zahrnoval 4 školy, 854 žáků a 73 učitelů. Statistiky ukazují výrazně vyšší podíl využívání mobilních zařízení na straně žáků a naopak stolních zařízení na straně učitelů. To pak způsobuje rozdílný pohled na využívání technologií při samostudiu. Výstupem příspěvku je kategorizace webových aplikací z hlediska interakce učitel-žák, možnosti práce na různých typech zařízení a dostupnosti mobilních aplikací v různých fázích modelu SAMR. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
EDULEARN21 Proceedings
ISBN
978-84-09-31267-2
ISSN
2340-1117
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
4020-4023
Publisher name
IATED
Place of publication
Online
Event location
Online
Event date
Jan 1, 2020
Type of event by nationality
WRD - Celosvětová akce
UT code for WoS article
—