All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2302AOQ" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2302AOQ - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://library.iated.org/view/KLUBAL2021CAT" target="_blank" >https://library.iated.org/view/KLUBAL2021CAT</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2021.0850" target="_blank" >10.21125/edulearn.2021.0850</a>

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    CATEGORIZATION OF WEB APPLICATIONS FOR DISTANCE LEARNING WITH RESPECT TO THE SAMR MODEL

  • Original language description

    Model SAMR (Substitution, Augmentation, Modification, Redefinition) popisuje postupnou integraci technologií a její dopad na vzdělávací cíle ve čtyřech fázích. V tomto příspěvku jsme se zaměřili na analýzu jednotlivých etap modelu SAMR s ohledem na využívání technologií žáky a učiteli v distančním vzdělávání. Hlavní oblastí analýzy byly webové aplikace, které jsou multiplatformní a umožňují jejich využití na různých typech zařízení. Webové aplikace jsme zařadili do jednotlivých etap modelu SAMR. Pro analýzu byla použita statistická data škol, které v době krize COVID využívaly výukové nástroje Google. Výzkumný vzorek zahrnoval 4 školy, 854 žáků a 73 učitelů. Statistiky ukazují výrazně vyšší podíl využívání mobilních zařízení na straně žáků a naopak stolních zařízení na straně učitelů. To pak způsobuje rozdílný pohled na využívání technologií při samostudiu. Výstupem příspěvku je kategorizace webových aplikací z hlediska interakce učitel-žák, možnosti práce na různých typech zařízení a dostupnosti mobilních aplikací v různých fázích modelu SAMR. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

  • Czech name

  • Czech description

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    EDULEARN21 Proceedings

  • ISBN

    978-84-09-31267-2

  • ISSN

    2340-1117

  • e-ISSN

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    4020-4023

  • Publisher name

    IATED

  • Place of publication

    Online

  • Event location

    Online

  • Event date

    Jan 1, 2020

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article