All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

READINESS VERSUS COMPETENCE OF TEACHERS FOR GIVING EDUCATIONAL COUCELLING

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302J9D" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302J9D - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dokumenty.osu.cz/pdf/kpg/sbornik-ostrava-2022.pdf" target="_blank" >http://dokumenty.osu.cz/pdf/kpg/sbornik-ostrava-2022.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Připravenost versus kompetence pedagogických pracovníků ve vzdělávání v oblastech školního poradenství

  • Original language description

    Výchovný poradce jako systémově legislativně ukotvená poradenská pozice v týmu pedagogických pracovníků základních astředních škol indikuje všeobecné očekávání vysoké míry naplnění profesních, kvalifikačních, odborných, osobních i osobnostních předpokladů u učitelů zvolených pro výkon této poradenské funkce. Vhled do vlastní percepce výchovných poradců ke své profesi ve vztahu ke kompetencím a předpokladům nabízí tento příspěvek.

  • Czech name

    Připravenost versus kompetence pedagogických pracovníků ve vzdělávání v oblastech školního poradenství

  • Czech description

    Výchovný poradce jako systémově legislativně ukotvená poradenská pozice v týmu pedagogických pracovníků základních astředních škol indikuje všeobecné očekávání vysoké míry naplnění profesních, kvalifikačních, odborných, osobních i osobnostních předpokladů u učitelů zvolených pro výkon této poradenské funkce. Vhled do vlastní percepce výchovných poradců ke své profesi ve vztahu ke kompetencím a předpokladům nabízí tento příspěvek.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    X. SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÁ KONFERENCE K 20. VÝROČÍ KATEDRY SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY PDF OU. 25 LET STUDIA SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY V OSTRAVĚ. 20 LET KATEDRY SPECIÁLNÍ PEDAGOGIKY. Recenzovaný sborník příspěvků z konference s mezinárodní účastí.

  • ISBN

    978-80-7599-353-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    13

  • Pages from-to

    200-212

  • Publisher name

    Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava: PdF OU

  • Event date

    Jan 1, 2021

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article