The Development of Personality and Social Skills Needed for the Practice through Action Research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F23%3AA2402K4B" target="_blank" >RIV/61988987:17450/23:A2402K4B - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://socialniprace.cz/article/rozvoj-osobnostnich-a-socialnich-dovednosti-potrebnych-pro-praxi-prostrednictvim-akcniho-vyzkumu/" target="_blank" >https://socialniprace.cz/article/rozvoj-osobnostnich-a-socialnich-dovednosti-potrebnych-pro-praxi-prostrednictvim-akcniho-vyzkumu/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Rozvoj osobnostních a sociálních dovedností potřebných pro praxi prostřednictvím akčního výzkumu
Original language description
CÍLE: Cílem příspěvku je představit možnosti a realizaci akčních výzkumů zaměřených na rozvoj osobnosti studentů pomáhajících profesí. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Představený přístup vychází z využití prvků osobnostně sociálního rozvoje v kombinaci s realizací čtyřfázového modelu akčního výzkumu. METODY: Text je členěn do dvou částí. První část vymezuje pojem osobnostně sociální rozvoj a akční výzkum, který propojuje na základě teoretických zdrojů s možnostmi osobnostního rozvoje. Druhá část představuje realizaci a výstupy 9 individuálních akčních výzkumů studentek Pedagogické fakulty zaměřených na rozvoj konkrétních oblastí. VÝSLEDKY: Příspěvek prezentuje témata práce studentů v rámci individuálních akčních výzkumů a jejich nové aplikované přístupy. Představuje také možnosti a limity této práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Text představuje jeden z možných přístupů rozvoje osobnostních a sociálních dovedností budoucích sociálních pracovníků s využitím akčního výzkumu.
Czech name
Rozvoj osobnostních a sociálních dovedností potřebných pro praxi prostřednictvím akčního výzkumu
Czech description
CÍLE: Cílem příspěvku je představit možnosti a realizaci akčních výzkumů zaměřených na rozvoj osobnosti studentů pomáhajících profesí. TEORETICKÁ VÝCHODISKA: Představený přístup vychází z využití prvků osobnostně sociálního rozvoje v kombinaci s realizací čtyřfázového modelu akčního výzkumu. METODY: Text je členěn do dvou částí. První část vymezuje pojem osobnostně sociální rozvoj a akční výzkum, který propojuje na základě teoretických zdrojů s možnostmi osobnostního rozvoje. Druhá část představuje realizaci a výstupy 9 individuálních akčních výzkumů studentek Pedagogické fakulty zaměřených na rozvoj konkrétních oblastí. VÝSLEDKY: Příspěvek prezentuje témata práce studentů v rámci individuálních akčních výzkumů a jejich nové aplikované přístupy. Představuje také možnosti a limity této práce. IMPLIKACE PRO SOCIÁLNÍ PRÁCI: Text představuje jeden z možných přístupů rozvoje osobnostních a sociálních dovedností budoucích sociálních pracovníků s využitím akčního výzkumu.
Classification
Type
J<sub>SC</sub> - Article in a specialist periodical, which is included in the SCOPUS database
CEP classification
—
OECD FORD branch
50300 - Education
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Sociální práce / Sociálna práca / Czech and Slovak Social Work
ISSN
1213-6204
e-ISSN
1805-885X
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
16
Pages from-to
23-39
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
2-s2.0-85175200873