All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evacuation Simulation of Train in the Railway Tunnel

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27200%2F12%3A86085570" target="_blank" >RIV/61989100:27200/12:86085570 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Simulace evakuace osob vlakové soupravy v železničním tunelu

  • Original language description

    Rozvíjející se transevropská silniční a železniční dopravní síť s dopadem na regionální dopravní tratě si stále častěji vynucuje výstavbu tunelů jak v extravilánu, tak i v zastavěných územích. U železničních tunelů souvisí jejich výstavba s modernizací železničních koridorů. Důvodů pro návrh a realizaci tunelových staveb je celá řada a souvisejí s nutností vedení dopravní trasy složitým geografickým územím, průchodem pod sídelními celky nebo vodními toky. Tunely umožňují zkrátit dopravní cesty a zrychlit dopravu. Poskytují ochranu životnímu prostředí především omezením hluku a usměrněním exhalací. Cílem článku je prokázání bezpečnosti únikových cest simulací při vzniku požáru vlakové soupravy a umožnit tak zohlednit více faktorů jako geometrii tunelu,šířky únikových cest, počty osob a jejich fyzickou nebo duševní schopnost, tepelný výkon a rozvoj požáru aj.

  • Czech name

    Simulace evakuace osob vlakové soupravy v železničním tunelu

  • Czech description

    Rozvíjející se transevropská silniční a železniční dopravní síť s dopadem na regionální dopravní tratě si stále častěji vynucuje výstavbu tunelů jak v extravilánu, tak i v zastavěných územích. U železničních tunelů souvisí jejich výstavba s modernizací železničních koridorů. Důvodů pro návrh a realizaci tunelových staveb je celá řada a souvisejí s nutností vedení dopravní trasy složitým geografickým územím, průchodem pod sídelními celky nebo vodními toky. Tunely umožňují zkrátit dopravní cesty a zrychlit dopravu. Poskytují ochranu životnímu prostředí především omezením hluku a usměrněním exhalací. Cílem článku je prokázání bezpečnosti únikových cest simulací při vzniku požáru vlakové soupravy a umožnit tak zohlednit více faktorů jako geometrii tunelu,šířky únikových cest, počty osob a jejich fyzickou nebo duševní schopnost, tepelný výkon a rozvoj požáru aj.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AQ - Safety and health protection, safety in operating machinery

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/VG20122014074" target="_blank" >VG20122014074: Specific Assessment of High Risk Conditions for Fire Safety by Fire Engineering Procedures</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Časopis Stavebnictví

  • ISSN

    1802-2030

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    ročník VI

  • Issue of the periodical within the volume

    05/2012

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    4

  • Pages from-to

    50-53

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database