The Problems of Surface Transport Planning of Evacuation of Citizens Out of Emergency Planning Zones by the Way Directed Evacuation Hauls Using the Mathematical Model
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86083408" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86083408 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika plánování dopravního zajištění preventivní plošné evakuace civilního obyvatelstva v zónách havarijního plánování s usměrněnými evakuačními trasami pomocí matematického modelu
Original language description
Článek tematicky navazuje na stať publikovanou v časopise Spektrum č. 1/2010 a je věnován konstrukci matematického modelu pro zajištění evakuačního procesu obyvatelstva hromadnými dopravními prostředky. Model má tři optimalizační kritéria. Prvnm kritériem je maximální doba evakuace, prostřednictvím které je zajištěno, aby evakuace proběhla co nejrychleji. Druhým kritériem je celkový počet nevyužitých míst v použitých vozidlech. Pomocí tohoto kritéria je zohledněna hospodárnost evakuačního procesu. Třetím kritériem je součet intervalů mezi příjezdy prvního a posledního vozidla na jednotlivých místech. Toto kritérium zajišťuje, že v evakuovaných obcích nebudou mezi příjezdy vozidel vznikat velké časové prodlevy.
Czech name
Problematika plánování dopravního zajištění preventivní plošné evakuace civilního obyvatelstva v zónách havarijního plánování s usměrněnými evakuačními trasami pomocí matematického modelu
Czech description
Článek tematicky navazuje na stať publikovanou v časopise Spektrum č. 1/2010 a je věnován konstrukci matematického modelu pro zajištění evakuačního procesu obyvatelstva hromadnými dopravními prostředky. Model má tři optimalizační kritéria. Prvnm kritériem je maximální doba evakuace, prostřednictvím které je zajištěno, aby evakuace proběhla co nejrychleji. Druhým kritériem je celkový počet nevyužitých míst v použitých vozidlech. Pomocí tohoto kritéria je zohledněna hospodárnost evakuačního procesu. Třetím kritériem je součet intervalů mezi příjezdy prvního a posledního vozidla na jednotlivých místech. Toto kritérium zajišťuje, že v evakuovaných obcích nebudou mezi příjezdy vozidel vznikat velké časové prodlevy.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AP - Municipal, regional and transportation planning
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
SPEKTRUM
ISSN
1211-6920
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2012
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
66-69
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—