All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Proposal assembly line for the production of locks rear seats in programs Alfa

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86083731" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86083731 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návrh montážní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky u programů Alfa

  • Original language description

    Problematika výrobní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky byla řešena na Katedře obrábění a montáže VŠB TUO ve spolupráci s firmou Brano Group. Po zvážení možných řešení bylo rozhodnuto pro novou linku. Tato linka je určena pro novou zakázku Lancia 846 a Fiat 500. Montážní procesy jsou konečnou fází výrobního procesu, ve kterém dochází k postupnému spojování vyrobených součástí do uzlů, funkčních skupin a celků, až po finální montovaný výrobek, který vyhovuje požadovaným technickým a kvalitativním parametrům. Jsou souhrnem montážních operací, které se realizují v určité technicky a ekonomicky účelné posloupnosti, plně odpovídající předem stanoveným technickým podmínkám. Z hlediska využití pracovního prostoru ve výrobní hale je nová linka umístěna vmístě původní linky. Vše bylo směřováno k tomu, aby výroba a montáž tohoto typu zámku byla v co nejmenším uspořádaném prostoru a především na jednom místě a to i včetně předmontážních operací. Všechny tři typy zámků se budou vyrábět na j

  • Czech name

    Návrh montážní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky u programů Alfa

  • Czech description

    Problematika výrobní linky pro výrobu zámků zadní autosedačky byla řešena na Katedře obrábění a montáže VŠB TUO ve spolupráci s firmou Brano Group. Po zvážení možných řešení bylo rozhodnuto pro novou linku. Tato linka je určena pro novou zakázku Lancia 846 a Fiat 500. Montážní procesy jsou konečnou fází výrobního procesu, ve kterém dochází k postupnému spojování vyrobených součástí do uzlů, funkčních skupin a celků, až po finální montovaný výrobek, který vyhovuje požadovaným technickým a kvalitativním parametrům. Jsou souhrnem montážních operací, které se realizují v určité technicky a ekonomicky účelné posloupnosti, plně odpovídající předem stanoveným technickým podmínkám. Z hlediska využití pracovního prostoru ve výrobní hale je nová linka umístěna vmístě původní linky. Vše bylo směřováno k tomu, aby výroba a montáž tohoto typu zámku byla v co nejmenším uspořádaném prostoru a především na jednom místě a to i včetně předmontážních operací. Všechny tři typy zámků se budou vyrábět na j

Classification

  • Type

    Z<sub>polop</sub> - Pilot plant

  • CEP classification

    JR - Other machinery industry

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    007/13-12-2012_P

  • Numerical identification

  • Technical parameters

    Smlouva o užití autorského díla firmou BRANO a.s. se sídlem: Opavská 1000, 747 41 Hradec nad Moravicí IČ: 45193363 DIČ: CZ45193363 zastoupena: Ing. Danielem OTÁHALEM, Ph.D. ? Key account manager V Ostravě dne 14. 9. 2012

  • Economical parameters

    Tato inovace přinese zrychlení výroby z původních 400 kusů zámků za směnu na 1200 kusů. Při zvažování možností řešení byly uvažovány dvě varianty a to pozměnění stávající linky, nebo zhotovení nové linky. V případě zvolení první varianty by byly výhodnénižší náklady na přestavbu a možnost vyrábět více typů zámků na stejné lince. Nevýhodou by však bylo to, že by nedošlo k navýšení výroby zámků za směnu. Společnosti šlo především o zvýšení efektivity výroby, a proto byla vybrána druhá varianta ? zhotovení nové linky. Byla to sice varianta nákladnější, ale vzhledem ke splnění cíle navýšení objemu výroby za směnu, jsou tyto náklady návratné. Odhadová cena navrhované linky v této je 3 miliony Kč. Vzhledem k tomu, že linky jsou dvě, pro pravý a levý typ zámku, je celková odhadovaná cena za nové montážní linky 6 milionů Kč. Návrh nové technologie je přínosný i z hlediska flexibility. V případě potřeby výroby nějakého jiného typově podobného zámku, je možné vyměnit přípravky, či přestavit nýtovací stroj a JUS.

  • Application category by cost

  • Owner IČO

    61989100

  • Owner name

    VŠB - Technická univerzita Ostrava, Fakulta strojní, Katedra obrábění a montáže

  • Owner country

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Usage type

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Licence fee requirement

  • Web page