All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Library for joystick-like input device

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F13%3A86086679" target="_blank" >RIV/61989100:27230/13:86086679 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Knihovna pro obsluhu pákových vstupních zařízení

  • Original language description

    Jedná se o dynamickou knihovnu DLL výrazně usnadňující čtení dat z pákových ovladačů pro osobní počítače (zejména tzv. herní gamepady a joysticky). Podporována jsou vstupní zařízení kompatibilní s DirectInput a Xinput, což jsou prakticky všechna komerčnědostupná zařízení pro Windows. Právě abstrakce nad rozhraními DirectInput i Xinput je velkou výhodou této knihovny ? knihovna sama zařízení rozpozná a vybere vhodný protokol, uživatel knihovny (programátor) pak má k dispozici snadno použitelnou sadu funkcí pro nastavení zařízení a čtení požadovaných dat. Číst je možno data všech analogových os, tlačítek i dalších standardních ovládacích prvků. Knihovnu je možno využít v libovolném vývojovém prostředí umožňujícím využití DLL knihoven, např. Visual Basic, Visual C#, Visual C++, Matlab, LabVIEW atd.

  • Czech name

    Knihovna pro obsluhu pákových vstupních zařízení

  • Czech description

    Jedná se o dynamickou knihovnu DLL výrazně usnadňující čtení dat z pákových ovladačů pro osobní počítače (zejména tzv. herní gamepady a joysticky). Podporována jsou vstupní zařízení kompatibilní s DirectInput a Xinput, což jsou prakticky všechna komerčnědostupná zařízení pro Windows. Právě abstrakce nad rozhraními DirectInput i Xinput je velkou výhodou této knihovny ? knihovna sama zařízení rozpozná a vybere vhodný protokol, uživatel knihovny (programátor) pak má k dispozici snadno použitelnou sadu funkcí pro nastavení zařízení a čtení požadovaných dat. Číst je možno data všech analogových os, tlačítek i dalších standardních ovládacích prvků. Knihovnu je možno využít v libovolném vývojovém prostředí umožňujícím využití DLL knihoven, např. Visual Basic, Visual C#, Visual C++, Matlab, LabVIEW atd.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

    JD - Use of computers, robotics and its application

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.30.0016" target="_blank" >EE2.3.30.0016: Opportunities for young researchers</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    055/18-12-2013_SW

  • Technical parameters

    Potřebný HW: Osobní počítač vybavený systémem Windows XP/Vista/7, libovolné vstupní zařízení (např. gamepad či joystick) kompatibilní s DirectInput nebo Xinput. Potřebný SW: Visual C++ redistributable, DirectX June2010 redistributable, .NET Framework 4.0Client Profile. Výstup aplikace: Aplikace není přímo spustitelná, jedná se o dynamickou knihovnu využitelnou při vytváření dalších aplikací. Top Function, s.r.o; IČ: 29395194; Datum uzavření smlouvy: 13. 12. 2012

  • Economical parameters

    Nedají se aplikovat.

  • Owner IČO

    61989100

  • Owner name

    VŠB-TU Ostrava, katedra robototechniky