All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of Modern Control Methods of AC Motors in Electromobile Drive

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F08%3A00018911" target="_blank" >RIV/61989100:27240/08:00018911 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití moderních způsobů řízení střídavých motorů v pohonu elektromobilu

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá výběrem a aplikací vhodných metod řízení na pohon elektromobilu, jenž je tvořen asynchronním motorem, napěťovým střídačem a trakčním akumulátorem. Byly vybrány dva regulační algoritmy. Jeden vychází z vektorového řízení a druhý pak zmetody přímého řízení momentu střídavých strojů. Základní regulační struktury obou metod byly dále doplněny o regulaci proudu odebíraného z akumulátoru a regulaci otáček motoru. Struktury byly dále doplněny optimalizací, která zajišťuje minimální ztrátyv elektromotoru. V programovacím jazyce C byly vytvořeny algoritmy pro řídicí systém s DSP. Chování pohonu s oběma metodami bylo ověřeno v laboratoři a ověřuje se na silnici.

  • Czech name

    Využití moderních způsobů řízení střídavých motorů v pohonu elektromobilu

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá výběrem a aplikací vhodných metod řízení na pohon elektromobilu, jenž je tvořen asynchronním motorem, napěťovým střídačem a trakčním akumulátorem. Byly vybrány dva regulační algoritmy. Jeden vychází z vektorového řízení a druhý pak zmetody přímého řízení momentu střídavých strojů. Základní regulační struktury obou metod byly dále doplněny o regulaci proudu odebíraného z akumulátoru a regulaci otáček motoru. Struktury byly dále doplněny optimalizací, která zajišťuje minimální ztrátyv elektromotoru. V programovacím jazyce C byly vytvořeny algoritmy pro řídicí systém s DSP. Chování pohonu s oběma metodami bylo ověřeno v laboratoři a ověřuje se na silnici.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    JA - Electronics and optoelectronics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Celostátní konference Elektrické pohony výkonová elektronika 2008

  • ISBN

    978-80-7204-603-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Vysoké učení technické v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Nov 10, 2008

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article