Traction drive of hybrid vehicle
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F10%3A10225219" target="_blank" >RIV/61989100:27240/10:10225219 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Trakční jednotka hybridního vozidla
Original language description
Trakční jednotka hybridního vozidla, je právě tou pohonnou jednotkou využívající více zdrojů elektrické energie, jako jsou moderní litium-železo-fosfátové baterie LiFePO4, ultrakapacitorové články a palivový článek. Tento energetický systém je řízen dlepožadavku nejefektivnějšího využití energie. Pohonná jednotka je sestavena s více zdrojů elektrické energie na společné výkonové stejnosměrné sběrnici. Do systému vstupují zdroje energie, které se ovšem z hlediska vstupu do výkonového střídače jeví jakojeden zdroj na stejnosměrné straně měniče. Hlavním, primárním zdrojem je trakční baterie, moderní LiFePO4 články, k nimž jsou paralelně připojeny sekundární zdroje energie, složený z ultrakapacitorů a palivového článku.
Czech name
Trakční jednotka hybridního vozidla
Czech description
Trakční jednotka hybridního vozidla, je právě tou pohonnou jednotkou využívající více zdrojů elektrické energie, jako jsou moderní litium-železo-fosfátové baterie LiFePO4, ultrakapacitorové články a palivový článek. Tento energetický systém je řízen dlepožadavku nejefektivnějšího využití energie. Pohonná jednotka je sestavena s více zdrojů elektrické energie na společné výkonové stejnosměrné sběrnici. Do systému vstupují zdroje energie, které se ovšem z hlediska vstupu do výkonového střídače jeví jakojeden zdroj na stejnosměrné straně měniče. Hlavním, primárním zdrojem je trakční baterie, moderní LiFePO4 články, k nimž jsou paralelně připojeny sekundární zdroje energie, složený z ultrakapacitorů a palivového článku.
Classification
Type
G<sub>funk</sub> - Functional sample
CEP classification
JA - Electronics and optoelectronics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA102%2F08%2F0775" target="_blank" >GA102/08/0775: New structures and control algorithms of mobile hybrid systems</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
077/03-11-2010_F
Numerical identification
—
Technical parameters
Napětí společné stejnosměrné sběrnice 80V, baterie 40Ah, typ LiFePO4, ultrakapacitory Maxwell 3000F, vodíkový článek PEM, NEXA 2kW, synchronní motor s pernamentními magnety 2kW, 3000min-1, řídicí systém s procesorem Freescale.
Economical parameters
Zvýšení konkurenceschopnosti, inovace stávajících zařízení.
Application category by cost
—
Owner IČO
61989100
Owner name
VŠB - Technická univerzita Ostrava
Owner country
CZ - CZECH REPUBLIC
Usage type
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence
Licence fee requirement
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Web page
—