Analysis of artificial intelligence methods and methods of formalization, representation, maintenance, management of the knowledge base over time
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F22%3A10250882" target="_blank" >RIV/61989100:27240/22:10250882 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Analýza metod umělé inteligence a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase
Original language description
V návaznosti na vydefinované druhy výsledků dle výzvy k podání nabídky do minitendru v souladu s uzavřenou Rámcovou dohodnou o poskytnutí podpory č. 01 ze dne 20.7.2021 je předkládána zpráva na téma Analýza metod umělé inteligence (AI) a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase souhrnem současného stavu zjištění a pokroků v oblasti využití metod AI v systému chatbota pro potřeby ÚPV.Zpráva má dva hlavní tematické okruhy v návaznosti na požadovaný výsledek a budoucí práce a jeden doplňkový:1. Znalostní bázea. Využití umělé inteligence v oblasti komunikačního asistenta pro potřeby ÚPV.b. Těžení znalostí z dostupných a poskytnutých zdrojů.2. Formalizace procesů, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase.3. Další možné aspekty při tvorbě a provozu chatbota - komunikačního asistenta.
Czech name
Analýza metod umělé inteligence a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase
Czech description
V návaznosti na vydefinované druhy výsledků dle výzvy k podání nabídky do minitendru v souladu s uzavřenou Rámcovou dohodnou o poskytnutí podpory č. 01 ze dne 20.7.2021 je předkládána zpráva na téma Analýza metod umělé inteligence (AI) a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase souhrnem současného stavu zjištění a pokroků v oblasti využití metod AI v systému chatbota pro potřeby ÚPV.Zpráva má dva hlavní tematické okruhy v návaznosti na požadovaný výsledek a budoucí práce a jeden doplňkový:1. Znalostní bázea. Využití umělé inteligence v oblasti komunikačního asistenta pro potřeby ÚPV.b. Těžení znalostí z dostupných a poskytnutých zdrojů.2. Formalizace procesů, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase.3. Další možné aspekty při tvorbě a provozu chatbota - komunikačního asistenta.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TITDUPV027MT01" target="_blank" >TITDUPV027MT01: Searching for sources of data of expertise in the field of industrial property, creating a knowledge base in this field and searching for methods of artificial intelligence and methods of formalization, representation, maintenance, management of knowl...</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.