Processing of inhomogeneous input data using GIS
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F21%3A10246735" target="_blank" >RIV/61989100:27350/21:10246735 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989100:27510/21:10246735
Result on the web
<a href="http://robimematiku.cz/retia/vystupy-za-rok-2020/" target="_blank" >http://robimematiku.cz/retia/vystupy-za-rok-2020/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zpracování nehomogenních vstupních dat s využitím GIS
Original language description
Metodika je věnována komplexnímu návrhu zpracování nehomogenních vstupních dat s využitím GIS v oblasti údržby a obsluhy dopravních sítí.
Czech name
Zpracování nehomogenních vstupních dat s využitím GIS
Czech description
Metodika je věnována komplexnímu návrhu zpracování nehomogenních vstupních dat s využitím GIS v oblasti údržby a obsluhy dopravních sítí.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
<a href="/en/project/TH02010930" target="_blank" >TH02010930: Effective approaches to economical and adaptable systems of maintenance and operation of transport networks</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
002/11-05-2021_UM
Regulation ID
ISBN 978-80-248-4448-0
Technical parameters
Předmětem metodiky je komplexní návrh zpracování různorodých vstupních dat s využitím GIS, kterými disponují subjekty z praxe, zabezpečující údržbu a obsluhu dopravních sítí. Metodika je rozdělena do šesti číslovaných kapitol, které se dále dělí na podúrovně. V první řadě je pozornost věnována podrobnému popisu pojmů, které jsou dále v metodice používány. Následně je pozornost zaměřena na kategorizaci základních dvou úloh (obsluha vrcholu a obsluha hrany) na základě kterých reálná obsluha dopravních sítí probíhá. Dále je pozornost věnována popisu nehomogenity vstupních dat a potřebným podkladovým datům. Následně je pak představen podrobný popis způsobu přípravy vstupních dat s využitím GIS a to ve všech dříve specifikovaných úlohách i s jejich modifikacemi. Metodika byla certifikována Ministerstvem dopravy ČR. Certifikát je veden pod Č. j.: MD-634/2021-710/2.
Economical parameters
Primárním pozitivním ekonomickým důsledkem návrhů tras obslužných vozide s využitím metodiky zpracování nehomogenních vstupních dat, je snížení počtu ujetých kilomterů při obsluze vybraných území, resp. snížení počtu nasazených obslužných vozidel. Tyto úspory se pak projeví v celkových úsporách nákladů.
Certification body designation
Ministerstvo dopravy ČR, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1
Date of certification
—
Method of use
C - Výsledek je využíván bez omezení okruhu uživatelů