Electronic commerce - certain advantage of competition
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002289" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002289 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Elektronický obchod - jistá konkurenční výhoda
Original language description
Příspěvek je zaměřen na elektronický obchod jako na možnou konkurenční výhodu. Elektronický obchod představuje opatření obchodních aktivit prostřednictvím informačních technologií a je součástí širší podnikové oblasti. Rozlišujeme elektronický obchod B2Ba B2C. V oblasti B2B máme 3 základní obchodní modely - model "seller centric" , model "buyer centric" a model "e-marketplace". Se Statickými webovými stránkami, on-line nabídkou zboží a propojením internetových aplikací s firemním informačním systémem se můžeme setkat v oblasti B2C. Možné přínosy, příležitosti, perspektivy a ohrožení v rámci elektronického obchodu jsou rovněž zmíněny v tomto příspěvku
Czech name
Elektronický obchod - jistá konkurenční výhoda
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Výsledky vědecké práce studentů doktorského studia EkF VŠB-TU Ostrava 2002
ISBN
80-248-0103-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
May 22, 2002
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—