Geographical-economic division of tourist region of The Northem Moravia and Silesia, Data marketing strategy
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F02%3A00002292" target="_blank" >RIV/61989100:27510/02:00002292 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Geograficko-ekonomické členění Turistického regionu Severní Moravy a Slezska, Východiska marketingové strategie
Original language description
Rozložení území turistického regionu Severní Moravy a Slezska na subregiony z hlediska polohy, charakteru území, potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu a předpokládaných forem rozvoje cestovního ruchu
Czech name
Geograficko-ekonomické členění Turistického regionu Severní Moravy a Slezska, Východiska marketingové strategie
Czech description
—
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu v regionu Severní Moravy a Slezska
ISBN
—
Number of pages of the result
6
Pages from-to
—
Number of pages of the book
—
Publisher name
Moravskoslezský kraj - Krajský úřad
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—