Ways of strenghtening of competitiveness Czech companies
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007456" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007456 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cesty posilování konkurenceschopnosti českých podniků
Original language description
V souvislosti se vstupem České republiky do EU budou muset české podniky změnit své chování s uplatněním nejnověších manažerských přístupů a metod. Jestliže se chtějí české podniky úspěšně prosadit na jednotném trhu EU, budou muset zvolit adekvátní strategickou orientaci. Hlavními přístupy a předpoklady pro posílení konkurenceschopnosti českých podniků jsou korektnost v podnikatelské správě, dosažení přiměřených nákladů, zvýšení produktivity, orientace na zákazníka, rozvoj lidských zdrojů a informační podpora podnikání.
Czech name
Cesty posilování konkurenceschopnosti českých podniků
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Ekonomika a management 2003-bez hranic (abstrakta)
ISBN
80-239-1538
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
64
Pages from-to
26
Publisher name
VŠE Praha
Place of publication
Praha
Event location
Praha
Event date
Sep 10, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—