Municipality and its product in marketing context
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00007928" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00007928 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Obec a její produkt v marketingovém kontextu
Original language description
V managementu regionů a obcí nachází stále větší uplatnění tzv. teritoriální marketing, který je prostorovou odnoží marketingu tradičního. Článek je zaměřen na jeden ze stěžejních elementů územního marketingového mixu - produkt obce. V širším významu jsou jako produkt obce chápány její materiální i nemateriální charakteristiky, z čehož také vyplývá principiální význam tohoto pojmu. Teritoriální marketingový mix, který poskytuje adekvátní prostor produktu obce, by se proto měl stát běžným nástrojem v rámci řízení regionů a obcí
Czech name
Obec a její produkt v marketingovém kontextu
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MendelNET konference 2003
ISBN
80-7157-719-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
7
Pages from-to
1-7
Publisher name
Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně
Place of publication
Brno
Event location
Brno
Event date
Nov 6, 2003
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—