The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F03%3A00009078" target="_blank" >RIV/61989100:27510/03:00009078 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989100:27510/04:00009782
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
The Problem of Factor Definition for Customer Satisfaction Measurement
Original language description
Příspěvek se zabývá klasifikací faktorů, které přispívají ke spokojenosti zákazníků. Faktory jsou rozděleny do dvou hlavních skupin : klíčové faktory a motivátory. Příspěvek se rovněž zabývá diskusí, jak formulovat obsah faktorů.
Czech name
—
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ECON
ISSN
0862-7908
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
12
Pages from-to
398-409
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—