Marketing view of brand attributes
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00009813" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00009813 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingový pohled na atributy značky
Original language description
Podstatou příspěvku je definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev na základě uplatnění koncepce totálního produktu. Zkoumání bylo zaměřeno zejména na identifikaci specifických výzkumných metod relevantních pro analýzu jednotlivých atributůznačky. Přínosy příspěvku jsou jak teoretické, tak praktické.
Czech name
Marketingový pohled na atributy značky
Czech description
Podstatou příspěvku je definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev na základě uplatnění koncepce totálního produktu. Zkoumání bylo zaměřeno zejména na identifikaci specifických výzkumných metod relevantních pro analýzu jednotlivých atributůznačky. Přínosy příspěvku jsou jak teoretické, tak praktické.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
30-37
Publisher name
REPRONIS
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 27, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—