All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing view of brand attributes

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010371" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010371 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingový pohled na atributy značkyMarketingový pohled na atributy značky

  • Original language description

    Podstatou příspěvku je definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev na základě uplatnění koncepce totálního produktu. Zkoumání bylo zaměřeno zejména na identifikaci specifických výzkumných metod relevantních pro analýzu jednotlivých atributůznačky. Přínosy příspěvku jsou jak teoretické, tak praktické.

  • Czech name

    Marketingový pohled na atributy značkyMarketingový pohled na atributy značky

  • Czech description

    Podstatou příspěvku je definování atributů značky a jejich rozčlenění do vrstev na základě uplatnění koncepce totálního produktu. Zkoumání bylo zaměřeno zejména na identifikaci specifických výzkumných metod relevantních pro analýzu jednotlivých atributůznačky. Přínosy příspěvku jsou jak teoretické, tak praktické.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy

  • ISBN

    80-7329-076-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    30-37

  • Publisher name

    REPRONIS

  • Place of publication

    Ostrava

  • Event location

    Ostrava

  • Event date

    Sep 27, 2004

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article