Present trends of marketing
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010392" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010392 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Aktuální marketingové trendy
Original language description
Příspěvek je zaměřen na významné a aktuální oblasti marketingového prostředí a trendy jeho vývoje. Mapuje především situaci v oblasti podmínek vývoje trhu, konkurence, vývoje spotřebitelské poptávky a poptávky na business trzích, včetně možností jejich segmentace. Součástí je také přehled současných aktuálních nástrojů, kterých využívá marketing při budování tržní pozice.
Czech name
Aktuální marketingové trendy
Czech description
Příspěvek je zaměřen na významné a aktuální oblasti marketingového prostředí a trendy jeho vývoje. Mapuje především situaci v oblasti podmínek vývoje trhu, konkurence, vývoje spotřebitelské poptávky a poptávky na business trzích, včetně možností jejich segmentace. Součástí je také přehled současných aktuálních nástrojů, kterých využívá marketing při budování tržní pozice.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Význam marketingu a obchodu pro zvyšování konkurenceschopnosti v rámci sjednocené Evropy
ISBN
80-7329-076-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
25-29
Publisher name
REPRONIS
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 27, 2004
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—