The Entrepreneur?s Role in Relation with Internationalisation of Medium Technology Based Firms in Moravan-Silesian Region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F06%3A00017509" target="_blank" >RIV/61989100:27510/06:00017509 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Role podnikatele ve vztahu k internacionalizaci středních firem pracujících s moderními technologiemi v Moravskoslezském kraji
Original language description
Příspěvek se zabývá potenciálním vlivem tržního prostoru (marketspace) a rolí podnikatele na internacionalizační proces středně velkých firem pracujících s moderními technologiemi. Podle vzoru dřívějšího empirického zkoumání byl v roce 2005 proveden na území Moravsko-slezského regionu výzkum mezi zvláštní populací firem pracujících s moderními technologiemi. Jeho cílem byla deskripce internacionalizačního procesu a odkrytí klíčových faktorů, které mají na mezinárodní růst sledovaných středních firem pracujících s moderními technologiemi nejvýznamnější vliv.
Czech name
Role podnikatele ve vztahu k internacionalizaci středních firem pracujících s moderními technologiemi v Moravskoslezském kraji
Czech description
Příspěvek se zabývá potenciálním vlivem tržního prostoru (marketspace) a rolí podnikatele na internacionalizační proces středně velkých firem pracujících s moderními technologiemi. Podle vzoru dřívějšího empirického zkoumání byl v roce 2005 proveden na území Moravsko-slezského regionu výzkum mezi zvláštní populací firem pracujících s moderními technologiemi. Jeho cílem byla deskripce internacionalizačního procesu a odkrytí klíčových faktorů, které mají na mezinárodní růst sledovaných středních firem pracujících s moderními technologiemi nejvýznamnější vliv.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
?Marketing? Proč ne! Zkušenosti a trendy v marketingu? Sborník anotací příspěvků a Sborník příspěvků mezinárodní konference
ISBN
80-248-1166-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
9
Pages from-to
—
Publisher name
Wydawnictwo Slaskiej Wyszej Szkoly Zarzadzania
Place of publication
Katowice
Event location
—
Event date
—
Type of event by nationality
—
UT code for WoS article
—