All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Public Relations as a Strong Point of Public Universities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F07%3A00017080" target="_blank" >RIV/61989100:27510/07:00017080 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vybrané aspekty Public Relations veřejné vysoké školy

  • Original language description

    Public Relations vysoké školy jsou způsobem jak řídit komunikaci mezi univerzitou a jejími klíčovými součástmi k tvorbě, řízení a udržení jejího pozitivního image. Neziskové organizace již Public Relations aktivity také běžně realizují a vnější vztahy byměly být považovány za jednu z řídících funkcí v organizaci. Účinná komunikace je vytvořena ke předání informací cílovým skupinám (vnitřním i vnějším) tak, aby se sdělení shodovalo s cíli organizace.

  • Czech name

    Vybrané aspekty Public Relations veřejné vysoké školy

  • Czech description

    Public Relations vysoké školy jsou způsobem jak řídit komunikaci mezi univerzitou a jejími klíčovými součástmi k tvorbě, řízení a udržení jejího pozitivního image. Neziskové organizace již Public Relations aktivity také běžně realizují a vnější vztahy byměly být považovány za jednu z řídících funkcí v organizaci. Účinná komunikace je vytvořena ke předání informací cílovým skupinám (vnitřním i vnějším) tak, aby se sdělení shodovalo s cíli organizace.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Marketing vzdelávacích inštitúcií

  • ISBN

    978-80-89220-86-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Univerzita s. Cyrila a Metoda v Trnave - FMK

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article