Influence of Advertising to Visit Rate of Websites
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020917" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020917 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv reklamy na návštěvnost internetových stránek
Original language description
V příspěvku je rozpracovaná analýza vlivu banneru školního časopisu Sokolská 33 na návštěvnost stránek tohoto časopisu. Vyhodnocení dat se opírá o sledování jednotlivých aspektů návštěvnosti v systému Google Analytics, na kterých je web časopisu registrován. V první části příspěvku je popis stránek časopisu a služby Google Analytics, druhá část příspěvku pak řeší dopad reklamy na návštěvnost stránek.
Czech name
Vliv reklamy na návštěvnost internetových stránek
Czech description
V příspěvku je rozpracovaná analýza vlivu banneru školního časopisu Sokolská 33 na návštěvnost stránek tohoto časopisu. Vyhodnocení dat se opírá o sledování jednotlivých aspektů návštěvnosti v systému Google Analytics, na kterých je web časopisu registrován. V první části příspěvku je popis stránek časopisu a služby Google Analytics, druhá část příspěvku pak řeší dopad reklamy na návštěvnost stránek.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
MEKON 2009
ISBN
978-80-248-2013-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
—
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
May 20, 2009
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—