Price versus quality in the recession phase
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020923" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020923 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Cena versus kvalita v období recese
Original language description
Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jenpodle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby,ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese?
Czech name
Cena versus kvalita v období recese
Czech description
Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jenpodle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby,ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese?
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing a komunikace
ISSN
1211-5622
e-ISSN
—
Volume of the periodical
19
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
2
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—