All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Price versus quality in the recession phase

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F09%3A00020923" target="_blank" >RIV/61989100:27510/09:00020923 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Cena versus kvalita v období recese

  • Original language description

    Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jenpodle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby,ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese?

  • Czech name

    Cena versus kvalita v období recese

  • Czech description

    Preference zákazníků při koupi jsou vysoce sledovanou oblastí, zejména prodejci, ale derivovaný zájem na ní mají i samotní producenti potravin. Nyní, v období hospodářské recese, je často životní otázkou výrobců, zda nakupuje český zákazník skutečně jenpodle ceny, anebo se stále ohlíží na kvalitu nakupovaných výrobků. A to zejména u výrobků, které jsou pro spotřebitele určitým způsobem nadstandardními, anebo ne tolik životně důležitými. Potraviny jsou obvykle zbožím, které uspokojují základní potřeby,ale i mezi nimi je možno nalézt takové, které si spotřebitelé dopřejí jen občas, a to z důvodu jejich vyšší ceny. Jak se tedy rozhoduje zákazník u výrobků s vyšší přidanou hodnotou, ale za vyšší cenu, v období recese?

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Marketing a komunikace

  • ISSN

    1211-5622

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    19

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    2

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database