All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Buying decision making process of applicants for university studies

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F10%3A10225306" target="_blank" >RIV/61989100:27510/10:10225306 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kupní rozhodovací proces uchazečů o vysokoškolské vzdělání

  • Original language description

    Příspěvek se zabývá analýzou kupního rozhodovacího procesu uchazečů o vysokoškolské vzdělání jako východiska pro marketingovou komunikaci vysokých škol. Vychází z předpokladu, že potenciální studenti - spotřebitelé, zákazníci - prochází při výběru vysokéškoly obdobným procesem rozhodování jako v případě nákupu jiných služeb. Poznání tohoto procesu je pak nutným předpokladem pro plánování efektivní marketingové komunikace. Podle modelu násobných atributů a teorie zdůvodněné aktivity ovlivňuje budoucí studenty při volbě vysoké školy řada faktorů a referenčních skupin. Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, který se snaží dané atributy a skupiny definovat, a za využití faktorové a regresní analýzy zkoumá závislosti mezi dílčími vlivy a jejich významnost.

  • Czech name

    Kupní rozhodovací proces uchazečů o vysokoškolské vzdělání

  • Czech description

    Příspěvek se zabývá analýzou kupního rozhodovacího procesu uchazečů o vysokoškolské vzdělání jako východiska pro marketingovou komunikaci vysokých škol. Vychází z předpokladu, že potenciální studenti - spotřebitelé, zákazníci - prochází při výběru vysokéškoly obdobným procesem rozhodování jako v případě nákupu jiných služeb. Poznání tohoto procesu je pak nutným předpokladem pro plánování efektivní marketingové komunikace. Podle modelu násobných atributů a teorie zdůvodněné aktivity ovlivňuje budoucí studenty při volbě vysoké školy řada faktorů a referenčních skupin. Příspěvek shrnuje výsledky výzkumu, který se snaží dané atributy a skupiny definovat, a za využití faktorové a regresní analýzy zkoumá závislosti mezi dílčími vlivy a jejich významnost.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Rozvoj marketingu v teórii a praxi

  • ISBN

    978-80-554-0292-5

  • Number of pages of the result

    4

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    260

  • Publisher name

    Žilinská univerzita v Žilině

  • Place of publication

    Žilina

  • UT code for WoS chapter