All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Use of the Modern Technology Identification of Products in Relation to Consumer Protection

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F11%3A86081542" target="_blank" >RIV/61989100:27510/11:86081542 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití moderních technologií označování výrobků ve vztahu k ochraně spotřebitele

  • Original language description

    V neustále se měnícím konkurečním prostředí se snaží firmy získat různé druhy konkurečních výhod tak, aby přežily na trhu. Jednou z konkurečních výhod, jak obstát na trhu, může být i zavádění moderních technologií označování výrobků. Jako výhodu je možnéji označovat zejména pak pro samotné výrobce či distributory, ovšem v návaznosti na ochranu spotřebitele ztrácí svůj význam. Výrobci mají převážně jako primární cíl udržet si zákazníka a nové technologie jim umožňují získávat cenné informace o chování zákazníků v současnosti, ale i predikovat jejich budoucí chování. Cílem příspěvku je poukázat na možnosti označování výrobků v návaznosti na dosud používané způsoby a na aplikaci moderních způsobů označování s jejich pozitivním i negativním aspektem na spotřebitele.

  • Czech name

    Využití moderních technologií označování výrobků ve vztahu k ochraně spotřebitele

  • Czech description

    V neustále se měnícím konkurečním prostředí se snaží firmy získat různé druhy konkurečních výhod tak, aby přežily na trhu. Jednou z konkurečních výhod, jak obstát na trhu, může být i zavádění moderních technologií označování výrobků. Jako výhodu je možnéji označovat zejména pak pro samotné výrobce či distributory, ovšem v návaznosti na ochranu spotřebitele ztrácí svůj význam. Výrobci mají převážně jako primární cíl udržet si zákazníka a nové technologie jim umožňují získávat cenné informace o chování zákazníků v současnosti, ale i predikovat jejich budoucí chování. Cílem příspěvku je poukázat na možnosti označování výrobků v návaznosti na dosud používané způsoby a na aplikaci moderních způsobů označování s jejich pozitivním i negativním aspektem na spotřebitele.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2011

  • ISBN

    978-80-904877-7-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    639-646

  • Publisher name

    MAGNANIMITAS

  • Place of publication

    Hradec Králové

  • Event location

    Hradec Králové

  • Event date

    Dec 12, 2011

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article