All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

MEDIA IMAGE OF ECONOMIC EVENTS IN THE CZECH SOCIETY

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F12%3A86084356" target="_blank" >RIV/61989100:27510/12:86084356 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    MEDIÁLNÍ OBRAZ EKONOMICKÝCH UDÁLOSTÍ V ČESKÉ SPOLEČNOSTI

  • Original language description

    Média představují stále významnější podobu společenského, politického i kulturního života současné společnosti a podmínku ekonomické úspěšnosti řady odvětví. Příspěvek je zaměřen na ekonomické zpravodajství v letech 2004 až 2011. Cílem příspěvku je posouzení role médií v oblasti medializace ekonomických událostí. Jejich role informátora, nositele informace, toho kdo formuje názory a postoje veřejnosti, může být pro šíření a vysvětlování aspektů ekonomiky zcela klíčová. Výzkum v podobě kvantitativní obsahové analýzy sleduje míru a četnost medializace ekonomických událostí ve třech zpravodajských relacích, a to v Událostech na ČT1, Televizních novinách na TV Nova a Zprávách televize Prima.

  • Czech name

    MEDIÁLNÍ OBRAZ EKONOMICKÝCH UDÁLOSTÍ V ČESKÉ SPOLEČNOSTI

  • Czech description

    Média představují stále významnější podobu společenského, politického i kulturního života současné společnosti a podmínku ekonomické úspěšnosti řady odvětví. Příspěvek je zaměřen na ekonomické zpravodajství v letech 2004 až 2011. Cílem příspěvku je posouzení role médií v oblasti medializace ekonomických událostí. Jejich role informátora, nositele informace, toho kdo formuje názory a postoje veřejnosti, může být pro šíření a vysvětlování aspektů ekonomiky zcela klíčová. Výzkum v podobě kvantitativní obsahové analýzy sleduje míru a četnost medializace ekonomických událostí ve třech zpravodajských relacích, a to v Událostech na ČT1, Televizních novinách na TV Nova a Zprávách televize Prima.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Znalosti pro tržní praxi 2012 : význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu : sborník z mezinárodní vědecké konference, konané 6.-7. září 2012 na KAE FF UP v Olomouci

  • ISBN

    978-80-87533-04-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    90-94

  • Publisher name

    Societas Scientiarum Olomucensis II.

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Sep 6, 2012

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article