All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Data collection

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F13%3A86087035" target="_blank" >RIV/61989100:27510/13:86087035 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60162694:G42__/13:00497449

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Získávání dat

  • Original language description

    Cílem kapitoly je seznámit čtenáře s problematikou získávání dat využitelných pro efektivní řízení organizace. Nejprve je vysvětlen rozdíl mezi pojmy data, informace a znalosti a zdůrazněn význam informací pro řízení. Čtenář je seznámen s typy a zdroji dat, rovněž získá přehled o základních přístupech k získávání dat. Po přečtení kapitoly by měl porozumět metodice shromažďování dat a orientovat se v metodách a technikách kvantitativního a kvalitativního získávání dat, důraz je kladen také na aktuální trendy v marketingovém výzkumu. V závěru kapitoly je vzhledem ke svému významu podrobněji rozpracována metoda obsahové analýzy dokumentů.

  • Czech name

    Získávání dat

  • Czech description

    Cílem kapitoly je seznámit čtenáře s problematikou získávání dat využitelných pro efektivní řízení organizace. Nejprve je vysvětlen rozdíl mezi pojmy data, informace a znalosti a zdůrazněn význam informací pro řízení. Čtenář je seznámen s typy a zdroji dat, rovněž získá přehled o základních přístupech k získávání dat. Po přečtení kapitoly by měl porozumět metodice shromažďování dat a orientovat se v metodách a technikách kvantitativního a kvalitativního získávání dat, důraz je kladen také na aktuální trendy v marketingovém výzkumu. V závěru kapitoly je vzhledem ke svému významu podrobněji rozpracována metoda obsahové analýzy dokumentů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    KA - Militarism

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Efektivní rozhodování: Analyzování ? Rozhodování ? Implementace a hodnocení

  • ISBN

    978-80-266-0179-1

  • Number of pages of the result

    34

  • Pages from-to

    159-192

  • Number of pages of the book

    392

  • Publisher name

    Edika

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter