All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Effective Management of Municipalities ? Strategy, Marketing, Projects, Procurement - monography

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F14%3A86091824" target="_blank" >RIV/61989100:27510/14:86091824 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989100:27740/14:86091824

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Efektivní řízení obce: strategie, marketing, projekty, veřejné zakázky - kniha

  • Original language description

    Kniha se zaměřuje na potřeby obcí a měst s cílem věnovat se procesu efektivního řízení samosprávných činností. Systematický a koncepční regionální management není v podmínkách České republiky ještě příliš uplatňován. U představitelů obcí převládají spíšerozhodovací aktivity k řešení akutních problémů nebo rozhodování ad-hoc dle momentálních dotačních možností. Koncepční, racionální a efektivní řízení obce je přitom základem pro zajištění udržitelného rozvoje. Záměrem publikace je pomoci manažerům obcí,kteří chtějí samosprávný celek řídit efektivně, což obnáší mj. úspěšně stanovovat a dosahovat svých cílů, realizovat úspěšně projekty a veřejné zakázky, včetně procesu jejich zadávání, a také v neposlední řadě dobře znát své publikum (občany) a jejich potřeby. V první části budou představeny hlavní odlišnosti řízení obcí ve srovnání s firemním prostředím. Dále je představena základní koncepce procesu strategického řízení a plánování, která je shrnuta do 12-ti základních postupových krok

  • Czech name

    Efektivní řízení obce: strategie, marketing, projekty, veřejné zakázky - kniha

  • Czech description

    Kniha se zaměřuje na potřeby obcí a měst s cílem věnovat se procesu efektivního řízení samosprávných činností. Systematický a koncepční regionální management není v podmínkách České republiky ještě příliš uplatňován. U představitelů obcí převládají spíšerozhodovací aktivity k řešení akutních problémů nebo rozhodování ad-hoc dle momentálních dotačních možností. Koncepční, racionální a efektivní řízení obce je přitom základem pro zajištění udržitelného rozvoje. Záměrem publikace je pomoci manažerům obcí,kteří chtějí samosprávný celek řídit efektivně, což obnáší mj. úspěšně stanovovat a dosahovat svých cílů, realizovat úspěšně projekty a veřejné zakázky, včetně procesu jejich zadávání, a také v neposlední řadě dobře znát své publikum (občany) a jejich potřeby. V první části budou představeny hlavní odlišnosti řízení obcí ve srovnání s firemním prostředím. Dále je představena základní koncepce procesu strategického řízení a plánování, která je shrnuta do 12-ti základních postupových krok

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů