All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Analysis of Ostrava City from the perspective different target groups

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F15%3A86093905" target="_blank" >RIV/61989100:27510/15:86093905 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Analýza image města Ostravy z pohledu rozdílných cílových skupin

  • Original language description

    Tématem článku je analýza image Ostravy. Práce se zabývá analýzou současného image města z pohledu obyvatel města, návštěvníků, kteří sem dojíždějí za zaměstnáním nebo do školy, ale také ostatních obyvatel České republiky, kteří Ostravu doposud nikdy nenavštívili. Jednotlivé názory byly shromažďovány pomocí písemného dotazníkového šetření na vzorku 357 respondentů. Článek porovnává představy a vnímání města Ostravy z pohledu zmíněných cílových skupin, shrnuje a vyhodnocuje odlišnosti. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že obyvatelé města hodnotí jeho charakteristiky lépe, než jeho návštěvníci nebo ostatní obyvatelé České republiky, kteří Ostravu ještě nikdy nenavštívili.

  • Czech name

    Analýza image města Ostravy z pohledu rozdílných cílových skupin

  • Czech description

    Tématem článku je analýza image Ostravy. Práce se zabývá analýzou současného image města z pohledu obyvatel města, návštěvníků, kteří sem dojíždějí za zaměstnáním nebo do školy, ale také ostatních obyvatel České republiky, kteří Ostravu doposud nikdy nenavštívili. Jednotlivé názory byly shromažďovány pomocí písemného dotazníkového šetření na vzorku 357 respondentů. Článek porovnává představy a vnímání města Ostravy z pohledu zmíněných cílových skupin, shrnuje a vyhodnocuje odlišnosti. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že obyvatelé města hodnotí jeho charakteristiky lépe, než jeho návštěvníci nebo ostatní obyvatelé České republiky, kteří Ostravu ještě nikdy nenavštívili.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Region v rozvoji společnosti 2014 : mezinárodní vědecká konference : sborník příspěvků : 23. října 2014

  • ISBN

    978-80-7509-139-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    9

  • Pages from-to

    648-660

  • Publisher name

    Mendelova univerzita v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Oct 23, 2014

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article

    000371585700069