Efficiency of creativity in marketing communication
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86098197" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86098197 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Efektivita kreativity v marketingové komunikaci
Original language description
Radikální a bouřlivé změny, kterými v současné době marketingová komunikace prochází, nutí firmy, jež bojují o přežití v dnešním globalizovaném a krajně konkurenčním prostředí, využívat stále novější, modernější a technologicky vyspělejší způsoby marketingové komunikace a je zcela lhostejno, zda se jedná o B2B nebo B2C trhy. Výzkum se zaměřil na identifikaci forem marketingové komunikace, které používají firmy na b2b trzích, a také na čem závisí jejich použití. Zjišťován byl rovněž zájem o efektivnost jednotlivých způsobů marketingové komunikace a možnosti jejich měření. Provedený výzkum ukázal na skutečnost, že tradiční formy marketingové komunikace jsou stále aktuální bez ohledu na dobu působení firmy na trhu. Nové komunikačně propagační prostředky se zavádějí napříč obory a s důrazem na zákaznické zacílení.
Czech name
Efektivita kreativity v marketingové komunikaci
Czech description
Radikální a bouřlivé změny, kterými v současné době marketingová komunikace prochází, nutí firmy, jež bojují o přežití v dnešním globalizovaném a krajně konkurenčním prostředí, využívat stále novější, modernější a technologicky vyspělejší způsoby marketingové komunikace a je zcela lhostejno, zda se jedná o B2B nebo B2C trhy. Výzkum se zaměřil na identifikaci forem marketingové komunikace, které používají firmy na b2b trzích, a také na čem závisí jejich použití. Zjišťován byl rovněž zájem o efektivnost jednotlivých způsobů marketingové komunikace a možnosti jejich měření. Provedený výzkum ukázal na skutečnost, že tradiční formy marketingové komunikace jsou stále aktuální bez ohledu na dobu působení firmy na trhu. Nové komunikačně propagační prostředky se zavádějí napříč obory a s důrazem na zákaznické zacílení.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Research team for modelling of economic and financial processes at VSB-TU Ostrava</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Kreativita a efektivita v marketingu
ISBN
978-80-87500-83-5
Number of pages of the result
7
Pages from-to
65 - 71
Number of pages of the book
128
Publisher name
Kodiak print
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—