All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Efficiency of creativity in marketing communication

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F16%3A86098197" target="_blank" >RIV/61989100:27510/16:86098197 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Efektivita kreativity v marketingové komunikaci

  • Original language description

    Radikální a bouřlivé změny, kterými v současné době marketingová komunikace prochází, nutí firmy, jež bojují o přežití v dnešním globalizovaném a krajně konkurenčním prostředí, využívat stále novější, modernější a technologicky vyspělejší způsoby marketingové komunikace a je zcela lhostejno, zda se jedná o B2B nebo B2C trhy. Výzkum se zaměřil na identifikaci forem marketingové komunikace, které používají firmy na b2b trzích, a také na čem závisí jejich použití. Zjišťován byl rovněž zájem o efektivnost jednotlivých způsobů marketingové komunikace a možnosti jejich měření. Provedený výzkum ukázal na skutečnost, že tradiční formy marketingové komunikace jsou stále aktuální bez ohledu na dobu působení firmy na trhu. Nové komunikačně propagační prostředky se zavádějí napříč obory a s důrazem na zákaznické zacílení.

  • Czech name

    Efektivita kreativity v marketingové komunikaci

  • Czech description

    Radikální a bouřlivé změny, kterými v současné době marketingová komunikace prochází, nutí firmy, jež bojují o přežití v dnešním globalizovaném a krajně konkurenčním prostředí, využívat stále novější, modernější a technologicky vyspělejší způsoby marketingové komunikace a je zcela lhostejno, zda se jedná o B2B nebo B2C trhy. Výzkum se zaměřil na identifikaci forem marketingové komunikace, které používají firmy na b2b trzích, a také na čem závisí jejich použití. Zjišťován byl rovněž zájem o efektivnost jednotlivých způsobů marketingové komunikace a možnosti jejich měření. Provedený výzkum ukázal na skutečnost, že tradiční formy marketingové komunikace jsou stále aktuální bez ohledu na dobu působení firmy na trhu. Nové komunikačně propagační prostředky se zavádějí napříč obory a s důrazem na zákaznické zacílení.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/EE2.3.20.0296" target="_blank" >EE2.3.20.0296: Research team for modelling of economic and financial processes at VSB-TU Ostrava</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Kreativita a efektivita v marketingu

  • ISBN

    978-80-87500-83-5

  • Number of pages of the result

    7

  • Pages from-to

    65 - 71

  • Number of pages of the book

    128

  • Publisher name

    Kodiak print

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter