Costs, competition adn customer as main factors of magic triangle of the firm price policy scope.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F99%3A00008902" target="_blank" >RIV/61989100:27510/99:00008902 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989100:27510/99:10001271
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Náklady, konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhleníku rámce cenové politiky firmy
Original language description
Náklady, konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhleníku rámce cenové politiky firmy
Czech name
Náklady, konkurence a zákazník jako základní faktory magického trojúhleníku rámce cenové politiky firmy
Czech description
—
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
1999
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonomická revue
ISSN
1212-3951
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—