All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Creativity and competency of university teachers of vocational subjects

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27620%2F15%3A86095354" target="_blank" >RIV/61989100:27620/15:86095354 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Tvořivost a didaktická kompetence vysokoškolských učitelů technických předmětů

  • Original language description

    Monografie je zaměřena na problematiku připravenosti vysokoškolských učitelů technických předmětů splňovat náročné požadavky, které jsou kladeny na jejich odborné a pedagogické kvality, tvořivost i osobní odpovědnost. Očekává se od nich, že budou profesionální, adaptabilní, schopni sebereflexe a tvořiví. Akademičtí pracovníci, kteří působí jako učitelé technických předmětů, získávají odborné kompetence absolvováním některé vysoké školy technického zaměření. Poněvadž je požadováno, aby profesionálně vykonávali také tu část profese, která souvisí s jejich pedagogickými činnostmi, předpokládá se, že budou vybaveni rovněž pedagogickými kompetencemi a pedagogickou tvořivostí. Součástí pedagogických kompetencí je kompetence psycho-didaktická, jejíž míra ovlivňuje stupeň dovednosti vysokoškolského učitele technických předmětů chápat souvislosti mezi jednotlivými prvky didaktického systému, vybírat optimální výukové prostředky a strategie vyhovující charakteru technického předmětu i potřebám s

  • Czech name

    Tvořivost a didaktická kompetence vysokoškolských učitelů technických předmětů

  • Czech description

    Monografie je zaměřena na problematiku připravenosti vysokoškolských učitelů technických předmětů splňovat náročné požadavky, které jsou kladeny na jejich odborné a pedagogické kvality, tvořivost i osobní odpovědnost. Očekává se od nich, že budou profesionální, adaptabilní, schopni sebereflexe a tvořiví. Akademičtí pracovníci, kteří působí jako učitelé technických předmětů, získávají odborné kompetence absolvováním některé vysoké školy technického zaměření. Poněvadž je požadováno, aby profesionálně vykonávali také tu část profese, která souvisí s jejich pedagogickými činnostmi, předpokládá se, že budou vybaveni rovněž pedagogickými kompetencemi a pedagogickou tvořivostí. Součástí pedagogických kompetencí je kompetence psycho-didaktická, jejíž míra ovlivňuje stupeň dovednosti vysokoškolského učitele technických předmětů chápat souvislosti mezi jednotlivými prvky didaktického systému, vybírat optimální výukové prostředky a strategie vyhovující charakteru technického předmětu i potřebám s

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-905122-9-0

  • Number of pages

    163

  • Publisher name

    Ohře Media, spol. s r.o.

  • Place of publication

    Žatec

  • UT code for WoS book