All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

HCHB-1 Voice chat-bot for emergency call reception version 1

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27740%2F22%3A10249910" target="_blank" >RIV/61989100:27740/22:10249910 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/61989100:27240/22:10249910

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    HCHB-1 Hlasový chat-bot (voicebot) pro příjem tísňového volání verze 1

  • Original language description

    Předmětem řešení projektu je průmyslový výzkum zaměřený na nasazení umělé inteligence pro příjem tísňových volání v průběhu mimořádných událostí pomoci hlasového chat-bota (voicebota). Výsledkem je demonstrátor řešení virtuálního asistenta, který může být nasazen na příjem tísňového volání v případě vyčerpání kapacity operátorů tísňových linek 112 a 150. Mezi hlavní přednosti patří jednoduchý návrh, univerzálnost a možná škálovatelnost daného asistenta.

  • Czech name

    HCHB-1 Hlasový chat-bot (voicebot) pro příjem tísňového volání verze 1

  • Czech description

    Předmětem řešení projektu je průmyslový výzkum zaměřený na nasazení umělé inteligence pro příjem tísňových volání v průběhu mimořádných událostí pomoci hlasového chat-bota (voicebota). Výsledkem je demonstrátor řešení virtuálního asistenta, který může být nasazen na příjem tísňového volání v případě vyčerpání kapacity operátorů tísňových linek 112 a 150. Mezi hlavní přednosti patří jednoduchý návrh, univerzálnost a možná škálovatelnost daného asistenta.

Classification

  • Type

    R - Software

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/VI20192022169" target="_blank" >VI20192022169: Employment of artificial intelligence into an emergency call reception</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Internal product ID

    006/27-05-2022_SW

  • Technical parameters

    Pro napojení na veřejnou telefonní síť se vyžívá služeb firmy Twilio a vlastní pobočkovou ústřednu (PBX) běžící na software Asterisk. Na pobočkovou ústřednu je dále napojen voicebot backend, který řídí telefonní hovor a zprostředkovává dialog (zajišťuje komunikaci mezi jednotlivými komponentami systému). SIP konektor provádí mapování mezi telefonním komunikačním protokolem SIP a HTTP protokolem využívaným voicebot backendem. Řečové technologie zajišťuje Phonexia Speech Engine. Přepis řeči (STT) je podporován nativně touto komponentou. Napojení ženského hlasu a syntetizéru (TTS) firmy Speechtech využívající technologii konkatenační syntézy řeči. Syntetizér řeči je připojen přes externí plugin. Dále voicebot backend komunikuje s dialogovou platformou BornDigital, která řídí vlastní dialog voicebota s uživatelem. Komunikaci s infrastrukturou HZS a přípravu datové věty zajišťuje komponenta od IT4I.

  • Economical parameters

    Neměřitelné.

  • Owner IČO

    61989100

  • Owner name

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava