HCHB-1 Voice chat-bot for emergency call reception version 1
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27740%2F22%3A10249910" target="_blank" >RIV/61989100:27740/22:10249910 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/61989100:27240/22:10249910
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
HCHB-1 Hlasový chat-bot (voicebot) pro příjem tísňového volání verze 1
Original language description
Předmětem řešení projektu je průmyslový výzkum zaměřený na nasazení umělé inteligence pro příjem tísňových volání v průběhu mimořádných událostí pomoci hlasového chat-bota (voicebota). Výsledkem je demonstrátor řešení virtuálního asistenta, který může být nasazen na příjem tísňového volání v případě vyčerpání kapacity operátorů tísňových linek 112 a 150. Mezi hlavní přednosti patří jednoduchý návrh, univerzálnost a možná škálovatelnost daného asistenta.
Czech name
HCHB-1 Hlasový chat-bot (voicebot) pro příjem tísňového volání verze 1
Czech description
Předmětem řešení projektu je průmyslový výzkum zaměřený na nasazení umělé inteligence pro příjem tísňových volání v průběhu mimořádných událostí pomoci hlasového chat-bota (voicebota). Výsledkem je demonstrátor řešení virtuálního asistenta, který může být nasazen na příjem tísňového volání v případě vyčerpání kapacity operátorů tísňových linek 112 a 150. Mezi hlavní přednosti patří jednoduchý návrh, univerzálnost a možná škálovatelnost daného asistenta.
Classification
Type
R - Software
CEP classification
—
OECD FORD branch
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Result continuities
Project
<a href="/en/project/VI20192022169" target="_blank" >VI20192022169: Employment of artificial intelligence into an emergency call reception</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2022
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Internal product ID
006/27-05-2022_SW
Technical parameters
Pro napojení na veřejnou telefonní síť se vyžívá služeb firmy Twilio a vlastní pobočkovou ústřednu (PBX) běžící na software Asterisk. Na pobočkovou ústřednu je dále napojen voicebot backend, který řídí telefonní hovor a zprostředkovává dialog (zajišťuje komunikaci mezi jednotlivými komponentami systému). SIP konektor provádí mapování mezi telefonním komunikačním protokolem SIP a HTTP protokolem využívaným voicebot backendem. Řečové technologie zajišťuje Phonexia Speech Engine. Přepis řeči (STT) je podporován nativně touto komponentou. Napojení ženského hlasu a syntetizéru (TTS) firmy Speechtech využívající technologii konkatenační syntézy řeči. Syntetizér řeči je připojen přes externí plugin. Dále voicebot backend komunikuje s dialogovou platformou BornDigital, která řídí vlastní dialog voicebota s uživatelem. Komunikaci s infrastrukturou HZS a přípravu datové věty zajišťuje komponenta od IT4I.
Economical parameters
Neměřitelné.
Owner IČO
61989100
Owner name
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava