Teaching Evidence-Based Medicine to Undergraduate Medical Students: Information Specialists as Multi-Professional Team Members
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F07%3A00004315" target="_blank" >RIV/61989592:15110/07:00004315 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
Teaching Evidence-Based Medicine to Undergraduate Medical Students: Information Specialists as Multi-Professional Team Members
Original language description
We present the preliminary results of the 2-year EU-supported project Introduction of EBM Principles to Undergraduate Medical Curricula run by Palacky University Faculty of Medicine &Dentistry (Olomouc, Czech Republic).
Czech name
Výuka medicíny založená na důkazu v pregraduálním vzdělávání: informační specialisté jako členové multioborového týmu
Czech description
Výuka medicíny založená na důkazu u pregraduálního vzdělávání: informační specialisté jako členové multioborového týmu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
BD - Information theory
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Journal of the European Association for Health Information and Libraries
ISSN
1841-0715
e-ISSN
—
Volume of the periodical
3
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
NL - THE KINGDOM OF THE NETHERLANDS
Number of pages
3
Pages from-to
49-51
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—