All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Education and Assertion of Clinical Practice Mentors at the Medical Faculty of Palacky University in Olomouc in the Field of Midwifery

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F07%3A00004341" target="_blank" >RIV/61989592:15110/07:00004341 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vzdělávání a uplatnění mentorů klinické praxe na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci v oboru porodní asistentka

  • Original language description

    Teoretické a praktické vzdělávání všeobecných sester a porodních asistentek je na sebe návazné a velmi úzce spolu souvisí. Studijní programy jsou vlastně partnerstvím mezi univerzitou či ekvivalentním vzdělávacím zařízením a nemocnicemi a zařízeními primární péče, kde se poskytuje péče a zdravotnické vzdělávání. Poznatky a dovednosti osvojené v praxi mají stejnou kvalitu a důležitost jako studium na univerzitní půdě a naopak. Z tohoto důvodu je velmi důležité, aby byla stanovena kritéria pro přípravu těch, kteří budou nad studenty dohlížet při jejich praxi. Existuje celá řada termínů pro označení sestry či porodní asistentky, jejichž hlavní místo je v praxi, avšak která má i určitou odpovědnost za vedení praxe studentů, nejvíce se osvědčil a nyní se ipoužívá termín mentor. (Strategické dokumenty I., II., MZČR 2002) Vzdělávání porodních asistentek v České republice odpovídá Směrnicím EU a je definováno ve Strategických dokumentech pro všeobecné setry a porodní asistentky (MZČR, 2000, 2

  • Czech name

    Vzdělávání a uplatnění mentorů klinické praxe na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci v oboru porodní asistentka

  • Czech description

    Teoretické a praktické vzdělávání všeobecných sester a porodních asistentek je na sebe návazné a velmi úzce spolu souvisí. Studijní programy jsou vlastně partnerstvím mezi univerzitou či ekvivalentním vzdělávacím zařízením a nemocnicemi a zařízeními primární péče, kde se poskytuje péče a zdravotnické vzdělávání. Poznatky a dovednosti osvojené v praxi mají stejnou kvalitu a důležitost jako studium na univerzitní půdě a naopak. Z tohoto důvodu je velmi důležité, aby byla stanovena kritéria pro přípravu těch, kteří budou nad studenty dohlížet při jejich praxi. Existuje celá řada termínů pro označení sestry či porodní asistentky, jejichž hlavní místo je v praxi, avšak která má i určitou odpovědnost za vedení praxe studentů, nejvíce se osvědčil a nyní se ipoužívá termín mentor. (Strategické dokumenty I., II., MZČR 2002) Vzdělávání porodních asistentek v České republice odpovídá Směrnicím EU a je definováno ve Strategických dokumentech pro všeobecné setry a porodní asistentky (MZČR, 2000, 2

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    FQ - Public health system, social medicine

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Cesta k profesionálnímu ošetřovatelství II.

  • ISBN

    978-80-7248-413-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    170

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Opava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article