Evaluation of Using Modern Teaching Methods Benefits in Dentistry by the Teachers' View at the Medical Faculty of Palacky University, Olomouc
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15110%2F12%3A33142695" target="_blank" >RIV/61989592:15110/12:33142695 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení přínosu využití moderních vyučovacích metod v zubním lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci z pohledu pedagogů
Original language description
Úvod: Možnosti využití informačních technologií v zubním lékařství jsou mnohostranné. V dneš- ní době se uplatňují již od prvního okamžiku návštěvy pacienta v ordinaci. Jde především o elektronickou podobu veškeré pacientovy dokumentace, dále o metody diagnostiky a ošetření založené na využití počítače. Patří sem i různé multimediální prostředky, pomocí kterých je možno lépe objasnit pacientovi cíl a samotný průběh různých zákroků. Informační a komunikační technologie se uplatňují i ve výuce studentů zubního lékařství. Spadá sem použití elektronických atlasů obsahujících 3D modely, simulace či animace, výukových videí, přednášek v elektronické podobě atd. Lze sem zařadit výuku s použitím elektronických prostředků tvořící tzv. e-learning anebo ošetření"virtuálního" pacienta v simultánním výukovém prostředí. E-learningové prvky vzdělává- ní se v poslední době na vysokých školách uplatňují čím dále tím více. Cíl práce: Cílem práce bylo vyhodnotit přínos použití moderních vyučovacích meto
Czech name
Hodnocení přínosu využití moderních vyučovacích metod v zubním lékařství na Lékařské fakultě Univerzity Palackého v Olomouci z pohledu pedagogů
Czech description
Úvod: Možnosti využití informačních technologií v zubním lékařství jsou mnohostranné. V dneš- ní době se uplatňují již od prvního okamžiku návštěvy pacienta v ordinaci. Jde především o elektronickou podobu veškeré pacientovy dokumentace, dále o metody diagnostiky a ošetření založené na využití počítače. Patří sem i různé multimediální prostředky, pomocí kterých je možno lépe objasnit pacientovi cíl a samotný průběh různých zákroků. Informační a komunikační technologie se uplatňují i ve výuce studentů zubního lékařství. Spadá sem použití elektronických atlasů obsahujících 3D modely, simulace či animace, výukových videí, přednášek v elektronické podobě atd. Lze sem zařadit výuku s použitím elektronických prostředků tvořící tzv. e-learning anebo ošetření"virtuálního" pacienta v simultánním výukovém prostředí. E-learningové prvky vzdělává- ní se v poslední době na vysokých školách uplatňují čím dále tím více. Cíl práce: Cílem práce bylo vyhodnotit přínos použití moderních vyučovacích meto
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
FF - ENT (ie. ear, nose, throat), ophthalmology, dentistry
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Česká stomatologie
ISSN
1213-0613
e-ISSN
—
Volume of the periodical
112
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
107-114
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—