Czech government communication strategy before the EU accession
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F02%3A10224618" target="_blank" >RIV/61989592:15210/02:10224618 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Komunikační strategie vlády ČR před vstupem do EU
Original language description
Následující text se snaží evaluovat dosavadní aktivity české komunikační strategie a nastínit její některá zlepšení v klíčovém období před referendem o vstupu do EU. Zaměřuje se na oblast působení komuniakční strategie v médiích, vůči různým sociálním skupinám a strukturám občanské společnosti.
Czech name
Komunikační strategie vlády ČR před vstupem do EU
Czech description
Následující text se snaží evaluovat dosavadní aktivity české komunikační strategie a nastínit její některá zlepšení v klíčovém období před referendem o vstupu do EU. Zaměřuje se na oblast působení komuniakční strategie v médiích, vůči různým sociálním skupinám a strukturám občanské společnosti.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2002
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Mezinárodní politika
ISSN
0543-7962
e-ISSN
—
Volume of the periodical
24
Issue of the periodical within the volume
12
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
5
Pages from-to
24-28
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—