Election campaigns in the Czech Republic and the parliamentary elections 2006: Americanization of the campaigns?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F06%3A00002929" target="_blank" >RIV/61989592:15210/06:00002929 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Volební kampaně v ČR a volby 2006: Amerikanizace kampaní?
Original language description
Text se věnuje analýze předvolební kampaně před parlamentními volbami v roce 2006 v České republice. Autoři se pokoušejí prokázat tezi, že v těchto volbách se v ČR poprvé prosadily v kampani prvky politického marketingu.
Czech name
Volební kampaně v ČR a volby 2006: Amerikanizace kampaní?
Czech description
Text se věnuje analýze předvolební kampaně před parlamentními volbami v roce 2006 v České republice. Autoři se pokoušejí prokázat tezi, že v těchto volbách se v ČR poprvé prosadily v kampani prvky politického marketingu.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AD - Political sciences
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Parlamentní volby 2006 a česká politika
ISBN
80-210-4161-7
Number of pages of the result
22
Pages from-to
228-250
Number of pages of the book
—
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—