Persuasion and manipulation in political journalism
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F07%3A33125716" target="_blank" >RIV/61989592:15210/07:33125716 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Přesvědčování a manipulace v politické žurnalistice
Original language description
Funkcí politického diskurzu v pluralitní společnosti je získávání voličů v konkurenci množiny ostatních politických subjektů a osobností. Tento diskurz vedou politici, především prostřednictvím médií Média se na něm aktivně podílejí. Užívají jak racionální, tak iracionální způsoby a jazykové prostředky,
Czech name
Přesvědčování a manipulace v politické žurnalistice
Czech description
Funkcí politického diskurzu v pluralitní společnosti je získávání voličů v konkurenci množiny ostatních politických subjektů a osobností. Tento diskurz vedou politici, především prostřednictvím médií Média se na něm aktivně podílejí. Užívají jak racionální, tak iracionální způsoby a jazykové prostředky,
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AI - Linguistics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2007
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Od informace k reklamě
ISBN
978-80-7368-265-1
Number of pages of the result
54
Pages from-to
51-104
Number of pages of the book
269
Publisher name
Ostravská univerzita
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS chapter
—