All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Diversification of current media landscape as a mechanism of its 'closing' (rebirth of influence of traditional media as a result of ambivalent trends connected with the expansion of new media).

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A00008708" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:00008708 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Diverzifikace současné mediální krajiny jako mechanismus jejího "uzavírání" (renesance vlivu tradičních médií jako důsledek ambivalentních trendů spojených s expanzí nových médií).

  • Original language description

    Současná mediální krajina je charakteristická dynamickým rozvojem nových ICT. Přestože se stále častěji mluví o krizi tradičních médií (televize, tisk, rozhlas), mnohá data tato tvrzení problematizují. Na základě aktuálních trendů "koexistence" tradičních a nových médií v oblasti zpravodajství se text pokouší tematizovat příčiny problematičnosti predikcí o krizi či dokonce zániku tradičních médií a poukázat na (paradoxní) konsekvence těchto procesů v postavení zpravodajství produkovaného tradičními / novými médii v českém mediálním prostředí. Navzdory skeptickým předpovědím lze totiž v mnoha ohledech uvažovat o růstu vlivu tradičních médií na současnou společnost / kulturu.

  • Czech name

    Diverzifikace současné mediální krajiny jako mechanismus jejího "uzavírání" (renesance vlivu tradičních médií jako důsledek ambivalentních trendů spojených s expanzí nových médií).

  • Czech description

    Současná mediální krajina je charakteristická dynamickým rozvojem nových ICT. Přestože se stále častěji mluví o krizi tradičních médií (televize, tisk, rozhlas), mnohá data tato tvrzení problematizují. Na základě aktuálních trendů "koexistence" tradičních a nových médií v oblasti zpravodajství se text pokouší tematizovat příčiny problematičnosti predikcí o krizi či dokonce zániku tradičních médií a poukázat na (paradoxní) konsekvence těchto procesů v postavení zpravodajství produkovaného tradičními / novými médii v českém mediálním prostředí. Navzdory skeptickým předpovědím lze totiž v mnoha ohledech uvažovat o růstu vlivu tradičních médií na současnou společnost / kulturu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AJ - Literature, mass media, audio-visual activities

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Masmediálna komunikácia a realita I.

  • ISBN

    978-80-8105-124-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    570

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Trnavská univerzita

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article