Psychology of values
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F09%3A10218518" target="_blank" >RIV/61989592:15210/09:10218518 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Psychologie hodnot. Druhé doplněné a přepracované vydání
Original language description
Psychologie hodnot je klíčový psychologický koncept, který propojuje ostatní dynamické dispozice osobnosti, zejména postoje, motivy, zájmy, vůle, charakter apod. Zároveň psychologická axiologie propojuje teologické, filosofické, sociologické a psychologické koncepce o dobru, morálce, etice, ctnosti apod. v ucelené pojetí o člověku a jeho lidském bytí.
Czech name
Psychologie hodnot. Druhé doplněné a přepracované vydání
Czech description
Psychologie hodnot je klíčový psychologický koncept, který propojuje ostatní dynamické dispozice osobnosti, zejména postoje, motivy, zájmy, vůle, charakter apod. Zároveň psychologická axiologie propojuje teologické, filosofické, sociologické a psychologické koncepce o dobru, morálce, etice, ctnosti apod. v ucelené pojetí o člověku a jeho lidském bytí.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-244-2295-4
Number of pages
376
Publisher name
Vydavatelství Univerzity Palackého
Place of publication
Olomouc
UT code for WoS book
—