Attitudes of businesses on marketing and employees research
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F10%3A33116899" target="_blank" >RIV/61989592:15210/10:33116899 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Postoje firem k marketingovým a zaměstnaneckým výzkumům
Original language description
Workshop přiblížil výzkum mezi představiteli firem na téma využívaní různých typů výzkumů. Zabýval se použitou metodou sběru dat (CATI), analýzou dat a prezentací výsledků.
Czech name
Postoje firem k marketingovým a zaměstnaneckým výzkumům
Czech description
Workshop přiblížil výzkum mezi představiteli firem na téma využívaní různých typů výzkumů. Zabýval se použitou metodou sběru dat (CATI), analýzou dat a prezentací výsledků.
Classification
Type
W - Workshop organization
CEP classification
AO - Sociology, demography
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2010
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Event location
Olomouc
Event country
CZ - CZECH REPUBLIC
Event starting date
—
Event ending date
—
Total number of attendees
14
Foreign attendee count
0
Type of event by attendee nationality
CST - Celostátní akce