Cyberbullying issue at universities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F11%3A33139185" target="_blank" >RIV/61989592:15210/11:33139185 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problematika kyberšikany na vysokých školách
Original language description
Příspěvek přináší dílčí výsledky z projektu zaměřeného na zmapování virtuální šikany a její psycho-sociální konsekvence u vysokoškolských studentů. Cílem bylo zachytit způsoby projevu a nejčastější psychické důsledky virtuální šikany prostřednictvím elektronického dotazníku. V rámci explorativního výzkumu byly zodpovězeny stanovené výzkumné otázky: zda je kyberšikana spojena s určitými charakteristikami obětí v rámci sociodemografických ukazatelů a zda jsou studenti dostatečně informováni o podobách a dopadech kyberšikany. Cílovou skupinu tvořili studenti státních a soukromých VŠ v interní a externí formě pregraduálního i postgraduálního studia. Vzhledem k povaze získaných dat bylo při jejich zpracování využito neparametrických statistických metod. Studie vznikla díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum udělené roku 2011 UP v Olomouci Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Czech name
Problematika kyberšikany na vysokých školách
Czech description
Příspěvek přináší dílčí výsledky z projektu zaměřeného na zmapování virtuální šikany a její psycho-sociální konsekvence u vysokoškolských studentů. Cílem bylo zachytit způsoby projevu a nejčastější psychické důsledky virtuální šikany prostřednictvím elektronického dotazníku. V rámci explorativního výzkumu byly zodpovězeny stanovené výzkumné otázky: zda je kyberšikana spojena s určitými charakteristikami obětí v rámci sociodemografických ukazatelů a zda jsou studenti dostatečně informováni o podobách a dopadech kyberšikany. Cílovou skupinu tvořili studenti státních a soukromých VŠ v interní a externí formě pregraduálního i postgraduálního studia. Vzhledem k povaze získaných dat bylo při jejich zpracování využito neparametrických statistických metod. Studie vznikla díky účelové podpoře na specifický vysokoškolský výzkum udělené roku 2011 UP v Olomouci Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AN - Psychology
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
29. Psychologické dni, Cesty k múdrosti
ISBN
978-80-8127-046-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
522-526
Publisher name
Stimul
Place of publication
Bratislava
Event location
Bratislava
Event date
Sep 5, 2011
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—