FOREIGN LANGUAGE - THE MOST IMPORTANT COMPETITIVE KNOWLEDGE OF THE JOB MARKET?
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33140168" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33140168 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
CIZÍ JAZYK - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KONKURENČNÍ ZNALOST NA TRHU PRÁCE?
Original language description
Umět mluvit cizím jazykem, nejlépe anglicky, je v poslední době považováno téměř za samozřejmost. Velká část firem zaměstnávající naše pracovníky má zahraniční vedení nebo se zahraničím nějakým způsobem spolupracuje. Ovšem výzkumy dokazují, že stále vícenež polovina Čechů neovládá žádný cizí jazyk. Příspěvek je zaměřen na požadavky firem na znalost cizího jazyka svých zaměstnanců nebo zaměstnanců nově přijímaných. Na základě výzkumu představuje problémy spojené s doplněním znalosti cizího jazyka. Firmyčasto nabízí svým zaměstnancům příspěvky na kurzy či pořádají kurzy přímo v podniku. Ovšem kurzy se nemohou přizpůsobit časovým možnostem a schopnostem každého, takže zaměstnancům nevyhovují. Cílem příspěvku je objasnit možnost, jak tento problém efektivně vyřešit, a to výukou jazyků formou e-learningu nebo lépe blended learningu.
Czech name
CIZÍ JAZYK - NEJDŮLEŽITĚJŠÍ KONKURENČNÍ ZNALOST NA TRHU PRÁCE?
Czech description
Umět mluvit cizím jazykem, nejlépe anglicky, je v poslední době považováno téměř za samozřejmost. Velká část firem zaměstnávající naše pracovníky má zahraniční vedení nebo se zahraničím nějakým způsobem spolupracuje. Ovšem výzkumy dokazují, že stále vícenež polovina Čechů neovládá žádný cizí jazyk. Příspěvek je zaměřen na požadavky firem na znalost cizího jazyka svých zaměstnanců nebo zaměstnanců nově přijímaných. Na základě výzkumu představuje problémy spojené s doplněním znalosti cizího jazyka. Firmyčasto nabízí svým zaměstnancům příspěvky na kurzy či pořádají kurzy přímo v podniku. Ovšem kurzy se nemohou přizpůsobit časovým možnostem a schopnostem každého, takže zaměstnancům nevyhovují. Cílem příspěvku je objasnit možnost, jak tento problém efektivně vyřešit, a to výukou jazyků formou e-learningu nebo lépe blended learningu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Znalosti pro tržní praxi 2012: Význam znalostí v aktuální fázi ekonomického cyklu
ISBN
978-80-87533-04-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
305-309
Publisher name
Societas Scientiarum Olomucensis II
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 6, 2012
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—