All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Otherness, Prejudices, Multiculturalism: Opportunities and Limits of Multicultural Education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F12%3A33142116" target="_blank" >RIV/61989592:15210/12:33142116 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jinakost, předsudky, multikulturalismus. Možnosti a limity multikulturní výchovy

  • Original language description

    Kniha je rozdělena do sedmi hlavních kapitol a postupně se z ní čtenář dozví nejen co je multikulturní výchova, co jsou školní vzdělávací programy apod., ale také proč má smysl multikulturní kompetence u žáků podporovat. Multikulturalismus v teorii i praxi vychází zcela přirozeně z celospolečensky pojímaného kulturního diskursu postmoderny. Nová morálka, která je založena na principech uznání různorodosti a plurality jako společenské hodnoty vedoucí lidstvo k větší zodpovědnosti za přežití následujícíchgenerací společně s novou tváří filosofie a umění vytváří systém, kterému se od sklonku 20. století v politice i kultuře říká multikulturalismus. V duchu "anthropology of education" (u nás pedagogické antropologie) prosazujeme syntézu poznatků biologické a sociální a kulturní antropologie, antropologie filozofické, filozofie výchovy, sociologie výchovy, obecné a srovnávací pedagogiky, sociální pedagogiky, sociální a pedagogické psychologie, obecné a školní didaktiky a dalších disciplín,

  • Czech name

    Jinakost, předsudky, multikulturalismus. Možnosti a limity multikulturní výchovy

  • Czech description

    Kniha je rozdělena do sedmi hlavních kapitol a postupně se z ní čtenář dozví nejen co je multikulturní výchova, co jsou školní vzdělávací programy apod., ale také proč má smysl multikulturní kompetence u žáků podporovat. Multikulturalismus v teorii i praxi vychází zcela přirozeně z celospolečensky pojímaného kulturního diskursu postmoderny. Nová morálka, která je založena na principech uznání různorodosti a plurality jako společenské hodnoty vedoucí lidstvo k větší zodpovědnosti za přežití následujícíchgenerací společně s novou tváří filosofie a umění vytváří systém, kterému se od sklonku 20. století v politice i kultuře říká multikulturalismus. V duchu "anthropology of education" (u nás pedagogické antropologie) prosazujeme syntézu poznatků biologické a sociální a kulturní antropologie, antropologie filozofické, filozofie výchovy, sociologie výchovy, obecné a srovnávací pedagogiky, sociální pedagogiky, sociální a pedagogické psychologie, obecné a školní didaktiky a dalších disciplín,

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-244-3287-8

  • Number of pages

    236

  • Publisher name

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Place of publication

    Olomouc

  • UT code for WoS book