All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

EU projects NIFLAR, TILA and IFIT as examples of exploiting electronic educational platforms (CALL) in language teaching

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F13%3A33147515" target="_blank" >RIV/61989592:15210/13:33147515 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Evropské projekty NIFLAR, TILA a IFIT jako příklady využívání elektronických opor v jazykové výuce (CALL)

  • Original language description

    V posledních letech se pojem Computer Assisted Language Learning (CALL) díky rozvoji počítačových technologií a zvyšujícímu se potenciálu využívání internetu ve výuce cizích jazyků dostává stále více do povědomí široké odborné veřejnosti. Tento článek pojednává o různých způsobech systematického využívání počítačových platforem pro zlepšení výuky cizích jazyků. Jejich velké přednosti jsou demonstrovány na příkladech třech projektů realizovaných na Katedře nederlandistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Realizace projektů NIFLAR (2009 - 2011; www.niflar.eu), TILA (2013 - 2015; www.tilaproject.eu) a IFIT (2012 - 2015; www.ifit.upol.cz) byla umožněna díky finanční podpoře ze strany EU.

  • Czech name

    Evropské projekty NIFLAR, TILA a IFIT jako příklady využívání elektronických opor v jazykové výuce (CALL)

  • Czech description

    V posledních letech se pojem Computer Assisted Language Learning (CALL) díky rozvoji počítačových technologií a zvyšujícímu se potenciálu využívání internetu ve výuce cizích jazyků dostává stále více do povědomí široké odborné veřejnosti. Tento článek pojednává o různých způsobech systematického využívání počítačových platforem pro zlepšení výuky cizích jazyků. Jejich velké přednosti jsou demonstrovány na příkladech třech projektů realizovaných na Katedře nederlandistiky Filozofické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Realizace projektů NIFLAR (2009 - 2011; www.niflar.eu), TILA (2013 - 2015; www.tilaproject.eu) a IFIT (2012 - 2015; www.ifit.upol.cz) byla umožněna díky finanční podpoře ze strany EU.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2013

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    RARA AVIS X

  • ISBN

    978-80-8105-528-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    14

  • Pages from-to

    90-103

  • Publisher name

    Univerzita sv. Cyrila a Metoda

  • Place of publication

    Trnava

  • Event location

    Trnava

  • Event date

    May 2, 2013

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article