THE ROLE OF PUBLIC OPINION POLLS IN THE 2013 ELECTION TO THE CHAMBER OF DEPUTIES OF THE PARLIAMENT OF THE CZECH REPUBLIC
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33150276" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33150276 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://knowledgeconference.cz/sites/default/files/downloads/Sbornik_Znalosti2014.pdf" target="_blank" >http://knowledgeconference.cz/sites/default/files/downloads/Sbornik_Znalosti2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
ÚLOHA VÝZKUMŮ VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ VE VOLBÁCH DO POLANECKÉ SNĚMOVNY PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY V R. 2013
Original language description
Příspěvek se zabývá proběhem volební kampaně, předcházející volbám do Poslanecké sněmovny České republiky na podzim r. 1913. Nakonec diskutuje otázku, jak výběr agentur pro výzkum veřejného mínění Českou televizí, metody zjišťování volebních preferencí apublikace jejich výsledků v mass médiích ovlivnily a mohly vědomě ovlivnit výsledky voleb do Sněmovny Parlamentu České republiky v r. 2013.
Czech name
ÚLOHA VÝZKUMŮ VEŘEJNÉHO MÍNĚNÍ VE VOLBÁCH DO POLANECKÉ SNĚMOVNY PARLAMENTU ČESKÉ REPUBLIKY V R. 2013
Czech description
Příspěvek se zabývá proběhem volební kampaně, předcházející volbám do Poslanecké sněmovny České republiky na podzim r. 1913. Nakonec diskutuje otázku, jak výběr agentur pro výzkum veřejného mínění Českou televizí, metody zjišťování volebních preferencí apublikace jejich výsledků v mass médiích ovlivnily a mohly vědomě ovlivnit výsledky voleb do Sněmovny Parlamentu České republiky v r. 2013.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
R - Projekt Ramcoveho programu EK
Others
Publication year
2014
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Znalosti pro tržní praxi 2014: Média a komunikace
ISBN
978-80-87533-07-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
25
Pages from-to
556-580
Publisher name
Societas Scientiarum Olomucensis II.
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Sep 11, 2014
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—