All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Cooperation of pedagogical assistant during integration of a child with behavioural disturbances in a normal class

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15210%2F14%3A33151090" target="_blank" >RIV/61989592:15210/14:33151090 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://psychkont.osu.cz/fulltext/2014/Kolarik_etal_2014_S.pdf" target="_blank" >http://psychkont.osu.cz/fulltext/2014/Kolarik_etal_2014_S.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě

  • Original language description

    Článek popisuje vliv spolupráce asistenta pedagoga (AP) u dítěte integrovaného pro poruchy chování v běžné třídě. Pro sběr dat byla použita polostrukturovaná interview a fokusní skupiny. Data byla získána od zodpovědného pracovníka KÚ Olomouckého kraje,od pracovníků PPP Bruntál a PPP Olomouckého kraje a od tzv. "rodin", které tvořili vždy rodiče integrovaného dítěte, dítě integrované pro poruchu chování, třídní učitel (TU) a AP. Pro výběr výzkumného vzorku byl použit prostý záměrný výběr. Za silné stránky přidělování AP lze považovat například zlepšení prospěchu, chování či pozice integrovaných dětí v třídním kolektivu. Za slabé či rizikové faktory můžeme považovat například nejednotnost způsobu přidělování AP v různých krajích ČR, nezapojování TU doprocesu výběru AP, vyučování dítěte asistentem mimo třídní kolektiv, souběh úvazků u poloviny AP a nejednotné nároky na dítě ze strany rodičů a TU. Na základě většího počtu interview a fokusních skupin, ale i na základě triangulace dat, s

  • Czech name

    Spolupráce asistenta pedagoga při integraci dítěte s poruchou chování v běžné třídě

  • Czech description

    Článek popisuje vliv spolupráce asistenta pedagoga (AP) u dítěte integrovaného pro poruchy chování v běžné třídě. Pro sběr dat byla použita polostrukturovaná interview a fokusní skupiny. Data byla získána od zodpovědného pracovníka KÚ Olomouckého kraje,od pracovníků PPP Bruntál a PPP Olomouckého kraje a od tzv. "rodin", které tvořili vždy rodiče integrovaného dítěte, dítě integrované pro poruchu chování, třídní učitel (TU) a AP. Pro výběr výzkumného vzorku byl použit prostý záměrný výběr. Za silné stránky přidělování AP lze považovat například zlepšení prospěchu, chování či pozice integrovaných dětí v třídním kolektivu. Za slabé či rizikové faktory můžeme považovat například nejednotnost způsobu přidělování AP v různých krajích ČR, nezapojování TU doprocesu výběru AP, vyučování dítěte asistentem mimo třídní kolektiv, souběh úvazků u poloviny AP a nejednotné nároky na dítě ze strany rodičů a TU. Na základě většího počtu interview a fokusních skupin, ale i na základě triangulace dat, s

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Psychologie a její kontexty

  • ISSN

    1805-9023

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    5

  • Issue of the periodical within the volume

    Suppl.

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    19

  • Pages from-to

    27-45

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database